Wednesday, December 16, 2009

sejuk ke?

jangan salah faham dengan tajuk entri di atas...takda kena mengena dgn ct kesayangan semua...muhahaha:p malas aku nak bicara pasal ct je. tak kose. bukan dapat N97 pun.....lalalalalalalalala. aku nak cakap pasal sejuk ke malaysia ni????? kenapa aku tanya? sebab aku suka beli baju yang berbentuk jaket atau kot...amat suke:) masalahnya malaysia ni ada turun salji ke? tula kelemahan aku pantang nampak jaket atau kot cantik sikit:$ aku bagi korang tengok koleksi jaket and kot...ni pun bagi 3 je tgk...yang len da ada yang bagi orang dan ada yang da lusuh:$




kot puteh ni aku beli murah je hgnya rm80 tak silap jenama tized...tapi suka sebab cantik:)



yang ni jenama seed hg RM189 tapi lepas less tinggal RM140 lebey tak silap:p aku suka sebab unik and warnanya cantik:)



yang ni baru beli:$ jenama yishion, harga RM129....takda less:$ suka sebab nampak cool:)


~masalahnya, aku beli banyak2 tapi jarang pakai...selalu pakai baju cardigan PDI dan baju sejuk giodarno je ulang2....alasan dah selesa:$ tapi keinginan untuk membeli kalau sudah nampak amatla tinggi:$ ni pun dah berkira2 mau beli kot hitam kat yishion dengan harga RM149:$ napela baju kot and jaket kat yishion tu lawa2??? dan masalah yang paling besar adalah malaysia ni bukan sejuk sangat tapi kenapa aku banyak beli baju sejuk dan kot????tiada jawapan utk soalan itu...mungkin sudah hobi agaknya:$ silela bagi tips utk menghilangkan hobi ini:$

p/s: kalau omakku tau musti membebel bak lagu pakai buang:$

1 comment:

Anonymous said...

Visited... Tak mrah kn? tnx