Monday, December 7, 2009

hanya tersenyum...

hadapilah dengan senyuman....:) ingat lagi tak entri aku yang bertajuk, dulu ct sekarang stacy.... aku buat blog ni just have a fun and nak luahkan pendapat aku je tak lebih dari tu. tapi dalam entri tu adalah makhluk allah yang tak menonjolkan diri dan memberi komen seperti ini:-

anonymous said

entah apa2 r konya blog ni minah??
ko ni padapu kan??sejak bila ko minat siti ek??xtahu pulak aku ek??
hipokrit.. aku pun xminat siti tp xada mcm ko hipokrit!!
bangga sangat ke stacy ko sekarang ko tu minah!! yang terlompat2 mcm monyet wei sesar sikit r ni malaysia r wei..negara islam...
so ko tu dah pakai tudung tapi perangai entah apa2..fuck penyanyi wanita..suara aurat maa...baik ko bukak tudung ko tu minah...
menyampah tgk muka ko tergedik2 mcm nak sesuatu..hee...

penuh emosi kan komen dia??? tapi takda budi bahasa:) kalau nak komen tu, biarlah berbudi bahasa sikit....pandai cakap aurat mana, tapi bahasa mengalahkan orang yang tak berilmu:) bagi aku, aku buat blog ni just for fun and luahan hati, jadi aku berhak luahkan apa2 asalkan aku tak mengeluarkan ayat2 yang tak ada budi bahasa:) siapalah agaknya gerangan dia ek? aku pun takda masa tuk amik tau, cuma aku nakla mention, kalau anda kata blog saya ni entah pe2, tak kisahla. this is my blog, if u dont like u just do it your own blog:) if you want comment in my blog, jagala bahasa tu sikit...tak payahla nak komen dalam nada terlalu emosi dan tak ada adab. tunjukkanla diri anda tu orang berilmu:) dan janganla suka2 cakap manusia yang diciptakan allah dengan sempurna dikatakan monyet. dan aku tau aku tak baik tapi aku takdala nak mengeji orang sedemikian rupa:) kalau ko suruh aku buka tudung, apa hak ko? dan kalau ko menyampah tengok muka aku, tak payahla tengok, just tengok muka kau sendiri kat cermin, mesti ko tak menyampah:p aku ke hipokrit atau ko yang hipokrit??? ko bagi komen tak ada budi bahasa, tapi aku pun tak tahu siapa ko sebenarnya...sape agaknya yang hipokrit kan? biarlah,....aku maafkan apa saje ayat yg ko cakap sebab aku bukan sempurna sangat. takda manusia yang sempurna kan. memaafkan lebih baik dari berdendam:) aku nak ucapkan gak terima kasih sebab sudi singgah di blog aku yang entah apa-apa ni dan memberi komen yang tak ada budi bahasa....thanks yar:)

p/s: hai macam2 kan...kelakar pun ada. korang rasa dia ni peminat sape?:p

11 comments:

Anonymous said...

hai mimie, sabar ya, aku rasa dia ni peminat darwin kot bab dia samakn manusia dgn monyet, ada kah patut,

cc said...

mie,
congrats to u sbb dh dpt 1 ckomen keji from anon, wakakak! i yg lg lama blogging dr u pon blm prnh org bg komen mcm tu ;p

apa rasanya ek? klo i, menyirap limau gaks la..hehe. nt i tlg ubahkan comment box setting u k, so that after this anon dah tal bley tinggal comment :)

nih la susah if org nk "ajar" kita tp dia yg perlu diajar tlebih dahulu, org goblok!

apa pulak hipokrit psl CT, mmg dulu kita die hard fan CT apa...ckp je album dia yg mana, sume kita beli (lps dia kawen dgn DK trs xbeli + xminat wakakak!)

dh la tak kenal diri u, suka suki je nk tuduh mcm2, lempang laju2 kang si anon tu br tau!

ajun said...

hadapi dengan senyuman...

Anonymous said...

ada org lagi hipokrit...kata kuat agama tapi dok kutuk org lain salah je...mcm dia yg paling bagus. Mentang2 dia minat org yg x lompat2, rasa mcm dia tu bagus sgt..kutuk org bukan mai Nabi Muhammad pon x kutuk org, musuh pon dia lyn dgn bagus.....org yg komen ko tu lagi hipokrit..dahlah penakut...x tunjuk muka tapi komen kutuk org berlebih kan mimie. aku muslim...lebih baik aku minat stacy yg agama lain drp minat org yg rasa diri dia baik sgt tapi asyk mengutuk org - lbh buruk drp org yg terang2 tunjuk perangai (x hipokrit....woiiii ni dah 2009, nk masuk 2010...kasi chance org lain la...mcmlah Msia ni da x da penghuni lain da...ntah apa2 mengutuk org. KO KATALAH APAPON,...AKU TETAP SOKONG STACY...SUKA HATI AKU LA....KO JWB KT KUBUR NANTI MULUT KO YG MENGUTUK ORG LAIN TUH....v

Anonymous said...

makin fofular blog ni..heheh..sabar2
asha

mimie said...

thanks for all comment. tula kadang-kadang pelik kan sikap sesetengah orang ni? dia tak kenal sangat kita tapi dituduh kita macam2. sekurang-kurangnya i luahkan jujur dari hati dan sume orang tau sape yang tulis tapi ada orang yang gelarkan diri kita hipokrit, komen penuh emosi dan entah pe2 tapi tak berani tonjolkan diri??? sape agaknya yang lebih hipokrit ek? pas baling batu terus sembunyi:) takpela, biarla...
asha, popular ke blog ni?hahahaha..biasa je cuma akak rasa da macam artis bila dapat tomahan seperti itu:p hu3
takpela asha and net, akanku hadapi dengan senyuman je...takda apala. buat pe kita nak gado2 dengan orang seperti dia?tak berbaloi pun.

Anonymous said...

apapon.......kita tetap sama2 sokong stacy kan...hehehe. Moga tahun nih rezeki stacy!!!!! v

Anonymous said...

hahah! popular ape..ye la asyik pomot kat stacyfrenz jak..wakakaka..
-asha-

mimie said...

hahahaha...asha:)

fiezah91 said...

wah2x... sedap tol mulut anon tu ckp cam tu...heh! aku lak geram...huhu... suka hati org la nk tulis apa kat blog dia...huhu... pe pon sokong n syg stacy... huhu... mimie..hadapi dgn senyuman eyh... :)

mimie said...

thanks fiezah:) yes hadapi dengan senyuman:)