Friday, December 4, 2009

biar betul stacy takda????




pagi2 aku da pegi beli paper berita harian sebab nak undi stacy bagi anugerah artis wanita popular bagi ABP2009.... sekali tengok....biar betul???????takkan takda nama stacy tapi nama mila, zehra zamri ada plak. yang paling tak tahan, liyana jasmay and nabila huda pun ada????kalau anda pelik aku 10 kali ganda lagi pelik. pelik bin ajaib wei...korang penah dengar nama prima yin tak? bagaimana pulak dengan nama saira? lynn? han? azura lisa? anna rafali??? terus terang aku tak penah pun kenal nama2 penyanyi wanita tu! ke mereka lebih dikenali daripada stacy????tolong bagitau diri ini!!!!!!! ke astro tak hantar nama stacy untuk sertai ABP???tapi ada plak nama mila, akim and aril?????uh sungguh konpius wei!!! adakah ni konspirasi nak bagi ct menang lagi???? ini tak adil! bersaingla cara sihat! aku nak undi sapa ni wei??? takkan nak undi ct?(uh taknak aku) nak undi mila?(lagila taknak)....cara terbaik adalah AKU NAK BOIKOT ANUGERAH TU DAN BERITA HARIAN SEKALI! sungguh aku pelik kenapa takda nama stacy???? bagi aku 1000 sebab nape takda nama stacy wei Berita Harian!

p/s:diriku amat marah pai amik suratkhabar berita harian tuk bersihkan najis kucing:$

JAWAPAN BAGI PERSOALAN:
SEBENARNYA ADA KESILAPAN SEBAB NAMA STACY TERCICIR JADI PIHAK BERITA HARIAN DAH PUN BAGI PENJELASAN DAN MINTA MAAF. TERIMA KASIH MR KOSE(PRESIDEN STACYFRENZ) ATAS PENJELASAN ANDA:) AKU PUN NAK MINTA MAAF KAT BERITA HARIAN COZ TAK SENGAJA MARAH2 PADA BERITA HARIAN. TAPI LAIN KALI JANGANLA ADA KESILAPAN MACAM NI LAGI K. BUAT AKU TERKEJUT JE:p

4 comments:

Anonymous said...

haha, kelakarnya, smpi gitu sekali kmu marah kat bh,

Anonymous said...

klu ct tercalon dlm penyanyi wanita plg popular aku tak undi pn biarpn aku minat kat dia, tpi klu stacy, apa2 pn sanggup aku lakukan utk dia, bab aku lbh minat stacy

mimie said...

mau tak marah...nama yang aku tak penah dengar pun dapat masuk tapi nama stacy takda...sib baik kesilapan teknikal...uh ngeri sungguh gurauanmu itu BH. aku pun minat ct dulu takda undi pun tapi demi stacy semangat wei nak bagi menang:)

cc said...

u belikan i BH bnyk2, nt i tlg vote. wakakak