Saturday, December 26, 2009

sedap + pening

pagi2 sarapan ubi mmg terbaikkkkkkk:) tapi sesetengah orang suka cecah ubi dengan sambal, ikan kering...tapi aku plak suka cecah ubi dgn?????




dengan gula....sedap....tryla:)

dan semalam aku pegi berjimba(perkataan tuk bersuka ria) bersama kawanku ke kluang mall. aku pgla amik dia kat umah. umah dia penuh dengan anak sedara dia, almaklumla cuti sekolah... macam2 karenah yang boleh buat aku pening....uh sib baikla hanya 20 minit sahaja melayan mereka....itu pun da sangat pening... macam2 tanya ni... kak umi nak balik kul bape? apa makanan kegemaran kak umi? kete kak umi ni mahal tak? kak umi nak pegi mana? kenapa dalam kete kak umi ada ultraman? kak umi memang suke kartun ke? dan pelbagai lagi soalan....pening:$ apa yang boleh dikatakan, nasib u la net, mempunyai anak sedara sebegitu ramai.....hu3. baru ku paham kenapa kawanku ini kena jadi singa di rumah:# yela bukan senag nak menghandle budak2 yang tak makan saman....aku semalam pun hampir menjerit dengan berkata:

"jangan kacau kak umiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii"




p/s: sabo jela kan:$

4 comments:

CikJJ said...

x ajak pong..=(

mimie said...

u bukan kat upsi ke jun????

CikJJ said...

huhu...i ade kat kg dr ari kames.xpe laa..ari ni nak balik tg malim dah..bye2...

shedahashem said...

errkk...
mangkok tuh mcm mangkok umah kita punye r..
hikhik.. ;p