Friday, December 25, 2009

ikan dan shah...

ikan dan shah adalah dua benda yang berbeza k. jangan sekali2 disamakan:$ ikan adalah haiwan dan shah adalah manusia merangkap kawan baik aku:) apa yang aku nak citer ari ni adalah dua konteks yang berbeza:)

ikan....ikan...ikan....aku pelik minggu ni mak aku masak lauk ikan je????aku cakapla "nape mak asyik masak lauk ikan je??"...yela, aku bukan penggemar ikan sangat...sesekali okla. mak aku cakap ikan bagus untuk kesihatan:) jadi kita musti kurangkan pengambilan ayam dan daging....mak aku cakap, dalam seminggu tu kita makan ayam sekali je dan daging 3 kali dalam sebulan:$ aku terkezut.....aduhai takkan makan ikan je??? aku ye kan aje, yela dah mak aku yang masak kan....tapi aku da berkire2 akan ngeteh(makan di luar)...kalau da muak:$ ada sape2 mau temankan aku ngeteh?????hu3...

malam tadi aku tido kul 5 pagi...peh bling2 mata ni masih ada....sume gara2 citer boy behind flower tu...citer korea...aku tgk kat msoju. si shah nila yang bagitau bleh tgk kat situ dan citer ni best...memang best:) aku tengok pai tak boleh berenti...uh sahdis betul:$....kalau macam ni la lama2 aku makan innershine pun takda berguna coz mata takkan bersinar:$...jadi len kali shah, cakapla citer tu tak best!..takdala i tengok...hu3...salahkan shah plak:$




mata yang kurang bersinar:$

p/s: nak sambung tengok citer boys behind flower:#....tumpang lalu.....

2 comments:

Anonymous said...

bukan boy over flower ke??????ey,xkan baru tgk kot citer 2....kalo tgk epd. awal lagi best...

mimie said...

hu2 tesilap plak...thanks for betulkan:) tengok dari awal la kat msoju:)