Wednesday, December 23, 2009

ketulusan hati...

kat sini aku nak citerla pasal idola kecil. aku tak pernah tengok mana tau masa ari tu tertengok sebab takda citer best...takkan nak tgk citer kau dan aku plak???geli aku:$ masa penyingkiran begitu sedey...aku terharu dengan ketulusan seorang budak yang bernama sam ni:) sanggup keluar demi sahabat..dahla cine plak tu. betulla, budak2 ni hatinya suci dan tak tau erti dendam atau musuh walau berlainan bangsa...korang tengok jela...

dan...aku betul tak sangka budak2 bleh bawak lagu ni dengan baik...sila lihat~



dan ini~



kalau aku yang nyanyi belum tentu sedap seperti mereka:$



p/s: menitik jugela air mataku...hu3. terharu dengan pengorbanan sam:)

13 comments:

Unknown said...

ade sorang bdak dlm idola kecil ni penyanyi kesukaan die stacy..nama die zurain kot klu xsilap..die ni slalu dpt komen yg bgus2..huhu..
tp ade dak nama azzam ni hensem n cute..pndai gak nyanyi..opss terlebey lak citer..kantoi tgk idola kecil..hakhak!

mimie said...

hahahaha...asha:) bagus tengok idola kecil dari citer kau dan aku:p tula azam ni mmg cute and nyanyi pun best:) zurain???ain kot...hua3 akak pun tengok idola kecil lagi terlebey....hohoho:p

Unknown said...

dah check kt official website die..nama penuh die zurain..tp pggl ain jer..hohoho..

maturedBOY said...

hey..view my blog plis and vote best song of 2009..http://maturedboy.blogspot.com/

Fajrina said...

sedih la tgk time penyingkiran idola kecil ni.......menangis aq time ni...hu3..

drpd tgk cerita kau dan aq yg x berfaedah tu......baik lagi aq tgk idola kecil.......lagi best

Fajrina said...

murni sungguh hati si sam ni.....
walaupun berlainan bangsa tp dia sanggup berkorban tuk kwnnya....
INILAH SEMANGAT 1 MALAYSIA YG KITA MAHUKAN.......

mimie said...

aah fajryna, inilah semangat satu malaysia....hohoho:) citer kau dan aku mmg tak berpaedah langsung tuk ditonton...buat orang nak temuntah je:$

Anipah Ahmad said...

woww dgn entry Idola Kecil berduyun2 kenalan baru bagi komen. tahniah la dam.

actually sy pengikut setia idola kecil. tak pernah miss setiap sabtu malam ahad. ulangannya rabu malam kamis pn sy tengok lagi.

Azzam peserta favourite sy. suka sgt bl dia nyanyi lagu meet uncle husin. hebatttt. download la dam. powerrrrrr gilerrrrrrrrrrr.

Anipah Ahmad said...

tp persembahan baru ni, Dayana begitu manthap bawak lagu Ketulusan Hati. Power n terkedu giler tengok persembahan dia. Superbbb! Uiiiii, berbakat sungguh! Tahniah pada cikgu2 semua terutama Cikgu Delly, cikgu vokal dorang.

mimie said...

saya suka azam gak...lagi2 masa dia nyanyi azura...peh terbaik!!! dayana nyanyi lagu ketulusan hati pai mulut saya ternganga....peh best gile. saya da tgk azam nyanyi lagu meet uncle husien tu mmg best...tgk kat youtube:) bestla kali ni idola kecil...azam and dayana tu mmg terbaik dari ladang:)

shedahashem said...

salam..
errkkk..mukan ku nak kata yg sam nyh xbaik ke hape..
tp dy tarik diri sbb ada kontrak ngan astro..
dy ada show kot klaw tak silap..
kat beijing..
so klaw dy tarik diri pun dy ta rugi.. :))

mimie said...

shida thanks for the info...i tak kisah pun sam nak terkuar cume terharu dengan pengorbanan dia....just tu je:)

shedahashem said...

welkam mimie.. :))