Saturday, December 5, 2009

astro oh astro!!

bukan niatku nak membebel pasal astro ni tapi mmg kena bebel beb. bengang aku dgn astro ni. bayaran tiap bulan mahal beb. tapi siarannya amat2 mengecewakan:@ dahla tu asyik ulang2 je pai aku hafal dialognya...rancangan lupa lirik tu ntah baper puluh kali ulang pun aku tak tau. tu belum lagi drama2nya....ulang pai aku pun dari kurus da jadi gemuk sikit masih ada citer tu.....uh berbaloi ke bayar mahal??? dahla asyik ulang, pastu drama yang disiarkan langsung tak ada kualiti! lagi2 drama kau dan aku tu...peh mmg hampagas. drama macam tu ko promote bagai nak rak astro????? aku betul2 tak tahan tgk drama tu...mmg ntah pe2. walaupun aku minat akim tapi drama tu mmg tak ada kualiti langsung! berbulu tgk wei mila belakon macam dibuat-buat...uh benci sungguh. pastu rancangan alamak tu mmg alamak terlebey sudah:$ lawak ntah pe2....aku rasa cam orang bodoh je tgk rancangan tu..baik aku tengok Halaqah lagi bagus. citer nur kasih tu terbaik...nape astro tak beli citer macam tu? takda duit kah? asyik pomot budak af je...kalau yang femes takpe ni yang suam2 kuku je pun ko nak pomot2 lagi. mmg aku tak puas hati! aku sebagai pengguna mustila bengang dengan astro dan aku ada hak!

p/s: amat menyampah tgk astro ria...baik dilupuskan jela astro ria tu:@

4 comments:

Anonymous said...

amboi marahnyer die..haha..
tp kan kerana ria gak ade af dan sbb af stacy muncul..hhuhu..
asha plg bosan kat ria tu rncng jgn lupa lirik,mcm2 aznil yg ulang beribu kali sehari huh..muak dah tgk muka aznil jer..hehehe..pastu kat prima xhbs2 dgn sekar citer indon jer then yg rcngn lawak2 tu..

dah gi canang kt blog stacy mmg lah org vote artis plg popular stacy..kehkeh..dah vote

lalalala said...

cite alamak best la ..org yg x de sense of humour je kate x best .... kau pon .. ^_^

Anonymous said...

ia la, aku pn tak puas hati, astro ska buat siaran ulangan mcm rancangan jgn lupa lirik tu, drama2 yg dorang siar pn tak best mcm drama kau dan aku, tpi kn klu tak ada astro, aku tak dpt la tgk stacy yg cute tu hehe

mimie said...

just my opinion je...tapi kalau boleh astro buatla rancangan yang berpatutan dengan bayaran yang dikenakan. takkan nak ulang banyak kali?? kita kan ada hak sebagai pengguna:)