Wednesday, December 23, 2009

kopi free baru ada berani:)

tadi adalah pembukaan nanyang kopitiam kat yong peng...peh yong peng ada kopitiam:) bagus maju2 dan terus maju:p. ari ni pembukaan, pelanggan diberi kopi free:) apa lagi serbula.... ni la kopi freenya:)



terbaik!!!!!!......mentang2 kopi free, pai minta berkali2 dan pegi pai 3 kali ke nanyang kopi:p bila tak puas, order kopi ais plak....:)




yang ni bayar ye bukan free:p

promosi nanyang kopitiam ni akan diadakan sampai 28 Disember ni:) hari2 tukar untuk yang free. hari ni 23hrbln kopi(hot) free, 24 hrbln roti free, 25hrbln teh susu(hot) free, 26hrbln ice lemon tea free, 27hrbln kopi ais free dan 28hrbln nasi lemak free....best kan benda2 free ni:) apa lagi mehla kita serbu:) berbaloi-baloi....:) jangan risau dijamin halal dan all food item are pork free:) wifi pun ada:) peh promote2 ni nanyang kena bagi aku komisen ni:p

apa makna kopi free baru ada berani? takda maksud sebenarnya:p...tapi semalam aku dengan kawan terbaik ni pegila hantar cup cake kat abang dia yang kerje sebagai pegawai tentera kat K.E.M M.A.H.K.O.T.A. kluang... kagum wei yela first time dapat masuk markas tentera. ikutkan hati mau berenti dan kuar kereta tangkap gambar...tapi bila tengok muka abang tentera yang serius dan pegang senapang terus tak jadi:$ takut wei....hu3...kang tak pasal2 senapang di kepalaku...seram2...tapi abang2 askar ni baik sebenarnya cuma diorang serius sebab sudah dilatih sebegitu barula ada gaya mempertahankan negara kan(sile berbangga abang2 askar). tapi sempatla gak aku tangkap gambar secara sembunyi2 untuk tatapan korang yang tak pernah masuk markas tentera macam aku:p tapi ni rahsia tau jangan plak korang bagitau kat abang2 askar kang tak pasal2 blog aku kena gam gajah...muhahahahahaha....





tempat amik pas sebagai pelawat...kena bagi IC ye...:)





diorang tengah berkawat...dapat tangkap gambar dari jauh je...yela tangkap gambar dalam kete yang sedang bergerak kan:)





aku ingat markas tentera ni musti banyak banggunan tapi salah...banyak padang yang luas dari banggunan...korang tengokla...kalau macam nila padang nak lari pun rasa give up:p






masa ni tangkap gambar, aku takut je abang askar yang gagah perkasa tu perasan...tapi setelah kawan aku mendesak aku pun tangkapla...hu3...tabik hormat!(askar2 ni hanya tabik hormat dengan askar2 je...dengan kitaorang takpun, diorang buat dek je:$ nampak sangat muka aku dan kawan aku ni tak ada muka askar)


p/s: sedapnya kopi nanyang:) teringat pernah minum kopi kat rengit kopitiam BP MALL dengan c.ani. cawannya kecik je tapi pahitnya mak ai....terbaik....:) jom minum kopi...ada berani?...hu3

7 comments:

Unknown said...

hahahhah! klakar citer ni..mcm bace komik plak..aduh apsal asha rase cam dah ter'addicted' dgn blog ni?? huhu
haa..terjumpe hakak mimienyer fb..umie rosely..nama sbenar ke tu? sedap nama..haha..peace yo!

mimie said...

thanks asha...yes umie is my real name and rosely my bapak name:p

Unknown said...

owh i see..berbunga2 lah nama bapak hakak mimie..hehe..best ejaan die..

mimie said...

hahaha...nenek panggil bapak akak, rose je...hohoho...lariiiiiiiiiii

Anipah Ahmad said...

hahahaha...tergelak...kuikuikui...
ingat nak bagi komen pasal kopi nanyang yg free tu, tp blh lak baca komen yg adam blh dapat kawan baru. hehe. tahniah2. asha ea kawan baru tu.

Anipah Ahmad said...

dam..jom g esk petang. hehe. ada lagi ker free tu? jom layannn.

teringat ea kenangan kopi pahit kat rengit coffee tu. hahahhaa. sampai sekarang sy blh gelak lagi bl bayangkan kerut muka awak minum kopi tu. mula2 tengok cawan cinonet tu pn dah tergelak2. kahkahkah. tp yg best masa tu awak yg open table kan. kalau awak nak open table, sy on jer. jom arr. hahaha.

mimie said...

asha tu macam adik da c.ani:) mmg pahit...tak pernah saya rasa kopi sepahit itu:$...marila kita p ke nanyang...:)