Monday, December 14, 2009

katakan tidak pada anon

mula2 aku buka komen tuk anon ni sebab nak bagi ramai komen kat blog aku sebab aku tau bukan sume orang ada blog termasukla my friend shah. tak sume anon tu tak baik...lihatla seperti asha, yang memberi komen pastu taruk nama sekali:) tapi adala sesetengah anon ni merepek kat blog ni tapi dengan nama samaran anon...sungguh memualkan. aku malas nak layan perangai anon ni yang ntah makin lama makin meroyan kat blog aku ni jadi aku da tutup setting tuk comment bagi anon. ti kalau biarkan lama2 makin banyakla bahasa yang tak patut ditunjukkan pada umum akan dikeluarkan. jadi aku membuat keputusan, katakan tidak pada anon!

sebab kalau ada orang nak komen kat blog aku pun, walau menggunakan bahasa yang takda bahasa, sekurang-nya aku tau siapa gerangan orang tu. barula gempak kan....bolehla kita berkenal-kenalan dan mengeratkan silaturahim(ayat tak boleh blah). barula berani kerana benar kan? takkan berani komen tapi tak berani dedahkan identiti sebenar? cakap ceh pung pang2 ni cakap kita macam2 tapi tak tau siapa gerangannya. orang macam nila sebenarnya yang paling hipokrit. pada peminat2 fanatik ct tu takyahla nak meroyan kat blog aku tapi takda tinggalkan nama. tinggalkanla nama atau blog, nanti bolehla aku jengah ke blog korang....bukan nak membalas dendam, tapi sekadar membaca luahan hati korang plak kat blog korang semua....jangan risau, kalau aku komen pun aku akan jaga budi bahasa dengan sebaiknya dan korang pun akan tau saper yang komen:)

kawan aku ni pun dulu peminat setia ct nurhaliza, diapun ada pesanan buat peminat ct nurhaliza juga:)...silela pg ke blog kawan saya...

7 comments:

cc said...

mie i sgt kepelikan neh!!!

knp kat blog i si anon yg guna nick name cth "smile" @ "ct lurversss" tu guna bahasa elok, sgt berbudi bhs tak mcm anon kt blog u?

wakakakakak!!!

mungkin blog u kne mandi bunge la, buang badi ke apa ke yg melekat kat cni...lalalalala~

Budak Malu818 said...

psal tok ti,pon nak gadoh2..
apa la..
dia kt umah,tengah sedap layan laki..
yg lain,sibok nak pertahankan dier..
macamlah siti tuh,ahli agama plak nak dipertahankan..
malu la ciket..

mimie said...

tula budakmalu818 pasal ct pun nak gado2. pastu kita cakap benda yang betul bukan kutuk dikata kutuk. cakap fesyen tudung ct macam topi dikata kutuk???? tak betul ke apa aku cakap tudung ct cam topi???tapi cakap kita ni hipokritla apala tak ke namanya kutuk??? pastu taruk nama anon....punyala kate kita macam2 tapi taruk nama anon....ceh. malas aku nak layan. sekarang aman sikit sebab anon tak boleh komen:)

Unknown said...

aaa! malu2..namaku disebut..hakhak..
sorry lah hakak mimie..sbb asha gak yg suh kak mimie open comment to anon..rase bersalah gak ni..
tp asha try guna google account ni..test2..

Unknown said...

adoi..terkeluar plak nama aku..
yeay! dah bleh komen! muahahaha!

Unknown said...

mcm nak tkar username kite? nak tkar aima_abs1 tu..tak reti..tlg2..ke xbleh tukar?

mimie said...

aima???asha ke? hahahaha....tukarla kat google:)