Wednesday, December 16, 2009

antara fakta dan kutukan:)

ha yang ni memang khas untuk peminat dato ct yang tak tau beza antara fakta dan kutukan:)meh aku terangkan, melalui pengalaman aku yang dah lepas sekolah:)

bila aku berkata....

*tapi sebenarnya aku lagi kecewa dengan pendirian ct. dulu berjanji bagai nak rak dengan peminat akan memakai tudung pas pulang mengerjakan haji. sekarang mmg masih memakai tudung tapi tak tau fesyen apa:$ ct oh ct, kalau tak bersedia buat apa berjanji. aku ni takdala baik sangat cume, aku taknakla ct mencemarkan orang yang ikhlas pakai tudung tapi dengan gaye ct pakai tudung macam tu menjatuhkan maruah orang yang bertudung(amik ko statement tak syg mulut namanya). aku lagi suka ko bukak je tudung ct kalau ko tak bersedia lagi jadi takdala orang mengumpat ko. betul bukak lagi bagus dari pakai tudung ala2 topi.

~adakah apa yang aku tulis di atas ni adalah satu kutukan??????? atau fitnah????? ada ke aku cakap benda yang tak betul??? korang rasa ct pakai tudung ala2 topi tu tak betul ke??? abis nak cakap fesyen apa??? takkan aku nak cakap wah, ct cantik pakai tudung macam tu wajar dicontohi atau, bagus ct ada perubahan tuk tutup aurat sikit dari tak tutup langsung:p tak ke nama tu jahil???? benda yang tak betul dikata betul semata2 sebab terlampau minat dengan insan bernama ct nurhaliza. kalau ct pakai tudung sebagaimana pemakaian tudung tu diajarkan oleh agama islam takdela sape nak tegur. sebab tutup aurat ni kan benda yang baik, jadi kenala ikhlas dan bersungguh2 jika nak melakukannya. takkan sekadar mahu melepaskan batuk di tangga je, sebab dah berjanji dengan peminat tuk menutup aurat selepas menunaikan haji, pakai tudung macam tu jadila dari tak pakai langsung....voley??? kalau belum bersedia janganla berjanji bagai nak rak. salah ke apa yang aku cakap? ada aku kutuk???

dan cuba bandingkan apa yang peminat penatik ct nurhaliza ni komen kat blog aku...

*entah apa2 r konya blog ni minah??
ko ni padapu kan??sejak bila ko minat siti ek??xtahu pulak aku ek??
hipokrit.. aku pun xminat siti tp xada mcm ko hipokrit!!
bangga sangat ke stacy ko sekarang ko tu minah!! yang terlompat2 mcm monyet wei sesar sikit r ni malaysia r wei..negara islam...
so ko tu dah pakai tudung tapi perangai entah apa2..fuck penyanyi wanita..suara aurat maa...baik ko bukak tudung ko tu minah...
menyampah tgk muka ko tergedik2 mcm nak sesuatu..hee...


~walau tak tau ttg diri aku pun bagai nak rak cakap ni. lagi bagus kata2 aku atau kata2 penetik ct ni??? tak minat ct konon tapi memaki kita ni bagai nak rak. sape yang lagi hipokrit???? jadi anda sendiri dapat bezakan fakta dan kutukan kan...kalau tak paham lagi takpela, nak buat macam mana kan:p nak lagi tengok penetik2 ni meroyan pegila ke blog kawan aku~http//cikchelsea.blogspot.com~ pesanan pada peminat2 penatik DATO' SITI NURHALIZA silala inform pada ahli2 ctzone tuk menjengah blog aku dan kawan aku ni...kami bersedia melayan amarah anda:) lalalalalalalalalala.

p/s:agaknya yang penetik2 ct ni dapat apa ek dari ct sampai sanggup menegakkan benang yang basah...dapat hp nokia N97 ke? kalau dapat, mau aku pertahankan ct gak ni:p

4 comments:

Unknown said...

sgt setuju dgn apa yg ko ckp tu.. bezakan antara hakikat dan hipokrit..

cc said...

weh wehhh habis la nt blog haku kne serang ;p

nt encik Arip marah...gagagagagaga~

mimie said...

redcar414, thanks sebab setuju. betul, bezakan hakikat dan hipokrit.

wakaka net, kena serang, ada kita kisah???? tapi sungguh berani kan i ajak ahli ctzone:$ takutnya i terima kutukan bertubi2...lalalalalalala. u pun kena sedia gak. ckap en arip, ni last pasni da tak citer da ttg ct ni. bek citer pasal icha dan nadirah....lalalalalalalala

cc said...

uikssss,
cpt btol on9
neh on9 kat mano???
skola ke?
hahah!

habis la habis la hari neh encik arip nk buat spot check T____T tatut tatut