Monday, December 28, 2009

hadiah tahun baru

dah lama aku bloging, aku kepingin memberi hadiah pada semua(kalau bolehla...ho3) ....jadi sempena nak masuk tahun 2010 ni, aku nak bagi satu kuiz jadi sape2 yang jawab banyak yang betul akan dapat hadiah:) hadiahnya rahsia...pemenang saje yang bakal mengetahui hadiah itu... okla ada 9 soalan....saya suka nombor 9:)

1. lagu yang paling disukai oleh saya?

a~bengang-akim
b~becinta-faizal tahir
c~pakai buang-stacy
d~bella luna-jason mraz
e~teruskanlah~agnes monica

2. lelaki yang paling saya suka?

a~edward(twighlight)
b~ashraf muslim
c~adam
d~akim
e~nubhan

3. makanan kegemaran saya?

a~nasi ayam
b~speghetti
c~donut
d~ikan keli masak lemak
e~pizza

4. kartun yang paling saya suka?

a~upin dan ipin
b~ultraman
c~wonderpets
d~tom and jerry
e~barbie

5. saya suka kereta?

a~myvi
b~suzuki swift
c~audi
d~ferrari
e~BMW

6. kalau diberi pilihan, negara mana akan saya pergi?

a~jepun
b~itali
c~united kingdom
d~united state
e~indonesia

7. benda yang saya paling sayang?

a~kereta myviku
b~handphone
c~cd stacy
d~baju padini ku
e~kasut nike

8. perkara paling malas dibuat olehku?

a~jaga budak2
b~basuh kain
c~lipat kain
d~iron
e~jawab telephone

9. aku paling marah bila?

a~orang cakap merepek
b~orang mungkir janji
c~orang datang lambat
d~orang suka menyibuk
e~orang takda budi bahasa

p/s: penyertaan terbuka pada semua dan tarikh tutup adalah 11 januari 2010(sempena ulangtahun kelahiran siti nurhaliza...mana aku tau???aku kan dulu peminat ct ni mau tak tau....ho3...saje pilih tarikh tu, takda kena mengena dengan ct pun...:$) silela menjawab:)

11 comments:

Anonymous said...

jawapannya.....

1.b
2.e
3.d
4.a
5.a
6.b
7.a
8.a
9.e

tq.hehe...

yanie said...

hehe..
agak2 je sumer ney.:p

1.c
2.d
3.e
4.b
5.b
6.a
7.c
8.b
9.b

........:)

Fajrina said...
This comment has been removed by the author.
Fajrina said...
This comment has been removed by the author.
cc said...

eeeiii apa la tak aci bg jawapan sume hampir2...urggghhhh!!!~

1) a
2) d
3) b
4) b
5) d
6) a
7) a
8) c
9) e

semua adalah hentam. i blanje u prosperity u bg jwpn bley? *kenyit2 mata*

Anipah Ahmad said...

hahaha...sy curi2 masa nak bagi komen kat blog awk ni. skrg ni tgh bz, nak ada audit kewangan. kalau sy tak jawab soalan yg diberi tu, tak blh jugak dapat hadiah ker? nak la jugak dam, hadiah tahun baru. blh ea...blh la.

mimie said...

net itulah namanya cabaran:)

c.ani penyertaan terbuka, jadi c.ani pun boleh try:)...kalau betul mmg dapat adiah:)

Ifzahrosni. said...

1-c
2-e
3-a
4-a
5-e
6-a
7-d
8-a
9-a

asal byk sgt a niey..haha

Fajrina said...

mimie jwpn sya yg pertama tu jgn di kira ia......
ni jwpn real sya...

1.c
2.e
3.b
4.c
5.a
6.b
7.c
8.a
9.e

lps ni sya x tukar dah jwpan....hehehehheh:-)

fiezah91 said...

1-a
2-d
3-b
4-a
5-a
6-a
7-d
8-c
9-e

mimie said...

tak kisah fajryna, nak tukar banyak kali pun boleh sebelum tarikh tutup:)