Tuesday, December 30, 2008

azam tahun 2009...ceh

azamku thun 2009 utk jd insan yag cemerlang, gemilang dan terbilang(poyo jer....ayat skema)....sbenaqnya(ceh ckp penang...nk tau kenapa? nanti saya citer di blog seterusnya) azam tahun 2009 saya adalah nk kurangkan menguap dan kurangkan tido.... selain tu saya nk jadi insan yg matang(bukan selama ni saya tak matang tapi saya nak menmbahkan kematangan saya). saya juga berazam akan membeli buku yg matang spt wanita, keluarga, nona dan seangkatan dengannya. saya juga nak jadi pemndu berkhemah dengan membawa kete seperlahan yang mungkin.... jadi, saya berharap anda mendoakan agar azam saya menjadi kenyataan..... mana tau lepas ni jalan saya seayu vanida imran dan pecakapan saya selembut nasya aziz....lalalalalalalalala....bila ckp ke bintang pun ayu.....auwwwwww(eh ni gadis ayu atau gadis lembut?...eyerkkk)........eh si gadis yg ayu....ye saya!

1 comment:

Unknown said...

ape2 la u nie...xpe i nak tgk u punye azam tu kat penang..hahaha...kalau x der laksanakan siap...
i tlg laksanakan azam u tu...hahahahaha