Wednesday, December 17, 2008

ku cerita lagi, dan korang baca lagi...


Ari ini ari rabu….saya rasa penat sekali. Tiba2 saya terbayangkan burger prosperity mac d….aduhai…enak dimakan begitu saja.. 3 ari saya mimpi makan burger…adakah ini satu petanda saya patut beli burger itu? Ye! kenala beli.. saya akan beli burger itu pada saiz paling besar sekali….hahahahahaha. saya kagum dengan iklan mac d membuat saya tak lena tidur. Tahniah pada pengarah iklan burger prosperity! Saya berangan je, alangkah indah saya dapat jd pengacara jalan2 cari makan. Walaupun badan saya sehelai, tp nafsu makan saya amatla dasyat sekali….entahla mungkin ini anugerah yg maha esa dan saya bersyukur sekali…..amin. ari ni saje, saya makan 4 bungkus nasi lemak, 30 cucur bilis dan 4 hotdog cheese….dasyatkan? pecayalah…kalau tak pecaya silala tanya kawan baik saya ini. Dia da paham sangat. Selain nak bgtau saya kuat makan, sya nak bgtau juga jadual rancangan tb yg wajib saya tgk…silala lihat:

Isnin~ awan dania(astro ria), my wife and kids(star world), hope and faith(star world), big is beautiful (tv2)

Selasa~kumilikmu(tv3), gelora di hati sara(tv1), desperate housewives(starworld), kimora in the fab land(E tv), ha,ha,haa jgn marah(asro ria), big is beautiful (tv2), fara(tv3)

Rabu~renjis(astro ria), gelora di hati sara(tv1), big is beautiful (tv2)

Khamis~ gelora di hati sara(tv1), big is beautiful (tv2), muzik2(tv3)

Jumaat~ gelora di hati sara(tv1), friends(star world)

Sabtu~ gelora di hati sara(tv1), friends(star world), sehati bedansa(astro ria)

Ahad~ melodi(tv3), hanna kimi(8 tv), kyle x(tv3)

Itu saja…..jumpa di lain waktu….ke bintang!

3 comments:

Papa-Itam said...

waaaaaaaaaaa orang yong peng ni makan burger mcD tak ajak kamilah.....

Papa-Itam said...

lupa plak nanti amik sesuatu kat blog kami yer...sudi2kanlah....

FaDiLlAh said...

hu# sedey siot bila baca blog u dulu chanell starworld, E, MTV, dan seangkatanya la jadi pilihan tp sejak bapak ku menghentikan chnl ni tb dah jd bossan pulak bila la i nak ada duit sendiri , nanti bila dah dapt gaji jgn kata star world seluruh cnnel astro i langgan kecuali sport ngan berita la cz i tak minat pun he3