Saturday, December 13, 2008

ku cerita kau baca...




tido lambat memang membebankan...tp nak ku buktikan pada kawan2ku yang saya pown bleh tido lambat.tp bgn kul 12 btul2 buatku pening... bgn pkara petama ku cari adalah makanan....sib bek bapakku membeli nasi lemak bolehla ku makan tuk menambah lemak. nak mandi, rasa sejuk walaupun panas(walaupun sume org ckp selekeh saya tak kisah kerana saya yang rasa sejuk). akhirnya saya buka computer and dgr lagu gagap by stacy....best gak layan lagu ni(ala2 lagu robot by adam) saya pon menari cam robot n best2 mendengar perot saya bebunyi2 menandakan sakit perot yg amat sgt...lalu saya belari ke toilet, peh lega.....(sib bek sempat melabur di tempat yang betul). pastu saya dgr lagu benar by adam...masa ni saya berkhayal...alangkah indahnya jika adam nyayikan di depan saya(mau demam tekejut). tgh syok melayan lagu adam, omakku menjerit "mie pg basuh baju!"..... hai, mengapakah baju kena dibasuh? alangkah baiknya sembur minyak wangi ajer.... tp ku lakukan jua sebelum mendengar omakku menyanyi merdu. selepas membasuh baju(rajin dak ni) saya smbung mendenar lagu n tetiba bunyi telepone bebunyi...wahhhh...citer wonderpets da mula...ada haiwan dalam bahaya.... Kami tak besar dan kami tak kuat.. bila kerjasama semua jadi mudah.... wonderpet....yeah..... Apa yang penting.... kerjasama! Apa yang penting.....kerjasama! nak tgk dulula ti kalau ada masa lg saya citer dan korang baca...ke bintang!




No comments: