Wednesday, December 24, 2008

biodata diri saya(sajer nk promote diri sendiri)

Nama penuh : UMI KALSOM BTE ROSELI(sedap nama ni kan)

Umur saya sama dengan : 50+5-40...(pandai2la kira)

Tempat kelahiran saya terkenal dengan : orang cina

Lagu kegemaran: matahari by agnes monica, ada untukmu by nubhan and gagap by stacy

Mata pelajaran paling disukai di sekolah : semua saya suka, sebab saya syg cikgu2 saya(auta semata2)

Dulu-dulu saya suka main permainan : ninja and blg selipar(baru gempak beb)

Masa sekolah dulu, saya bercita-cita nak jadi : Polis( terpengaruh dengan citer gerak khas tp sbenarnya jd insan yg berguna lg baik)

moto idup anda: takda moto coz ada kete je...(moto idup? soalnya idup ke moto tu?)

apa perkara yg plg dibenci: tk boleh tgk tv(geram)

perkara yg disukai: tgk tv

antara cinta dan wang mana yg anda pilih: makanan(walaupun tkda dlm soalan tp suka ati sayala)

new york atau paris? tak kisah mana2 janji mampu(masalahnya pasport pun tkda)

membaca buku atau menonton wayang? baca buku(padahal baru je tgk wayang, dan kali terakhir baca buku 2 bulan yg lepas wakaka)

pengalaman cinta pertama? mmmm...da tk ingat(masalahnya ada ke cinta pertama?)

senario lelaki gay, lembut dan penukaran jantina semakin berleluasa. apa pendapat kamu?
bengang....kalau macam ni la gayanya dengan siapa ku akan bekawin? isk3

pesanan kamu? teruskan kehidupan yg ada dan sentiasa ingat asal usul kita...jika kehidupan kita tak kaya asal bahagia, jika kehidupan kita kaya asal jangan lupa diri...

* saya ada pantun:
pagi2 makan kicap,
dah besar ikut cakap.
mak jahit butang,
jumpa lg ke bintang!

1 comment: