Friday, December 26, 2008

kalaula saya jadi....

okla di sini saya nk berangan ckitla(ckit ke?)....


kalaula saya jadi finalis gadis melayu...

^alahai sopannya...anak sapela ni^


kalaula saya jadi peserta akademi fantasia.....

^ tagline kalau masuk af mestila...ke bintang!^



kalaula saya peserta akedemi al-quran......

^sejuk pewot ibu mengandung^


kalaula saya jadi peserta raja lawak.....

^ni muka kelakar ke muka huduh?...pe2la, lu tkyah pikirla...^

p/s: apa nak jadila...berangan tak elok ye. "bepijakla ke dunia yg nyata"(cam dokter falsafah plak rasanya)....wakakakaka...pe2 pun, ke bintang!


6 comments:

cc said...

ko nih mmg sengal ek???
dh buhsan sgt xde kje la tu...kahkahkah..!!!

1 word BENGONG!

mimie said...

ok pe....tp i rasa is esuai masuk gadis melayula...wakakakaa

cc said...

kahkahahah...for that statement, now i pronounce u as DOUBLE BENGONG..!!

kahkah..!!

mimie said...

ok pe.gadis melayu.dari af...patut sokongla

ajuncr7 said...

kawan ku ini 'sehat' ke tak..??

mimie said...

chat alhamdulillah jun............hu3