Tuesday, December 9, 2008

happy birthday my friend


Happy birthday to you…happy birthday to you…happy birthday to my friend…HaRlInA lAiLi… semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki. Hari ni saya nak citer pasal birthday girl( girl ke woman? Apa2la..layan) macam mana ek nak cakap, dia ni masa mula2 kenal saya ingat ek eleh sombongla dia ni… muka garang semacam je kan. Tp masa mula2 rapat, mungkin dia tepikat dengan kesopanan saya kot sbb tu dia tegur saya…saya dengan muka ayu pun menyambut salam pkenalan… mula2 tgk af2 yg sedang rancak dahla ada adam…dapat kawan baru n adam, pekara yg menggembirakan. Sebenarnya saya dgn dia dah lama kenal tp bila umur saya 19 thn baru rapat dengan dia. Tak kisahla kan tp sampai sekarang psahabatan saya dengan dia still terjalin dan saya harap sampai bila2 dia tetap jd sahabat saya. Sebelum kenal dia, macam2 org ckp pasal dia…tp selepas kenal, semuanya tk betul( she really2 a good friend). Dia ni seorang yg bewawasan dan saya suka tgk dia buat something mesti besungguh-sungguh. Dan lg satu sifat dia yang saya suka, dia pandai memasak…masakan dia sgt2 sedap( nasib baikla saya perempuan, kalau lelaki dah lama saya kawin dengan dia… tp bsyukurla saya perempuan coz dapat kawin dgn adam…hu3). Tp ada satu benda yg saya tak suka tentang kwn saya adalah dia kuat tido… kalau tido tak ingat dunia… saya kat sebelah pun dianggap tedy bear…hu3. saya dengan dia byk beza tp pebezaan kami yg buat kami jadi rapat. Saya ada ucapan untuk kawan saya:

“Net, I takda apa yg nak bg Cuma ucapan seikhlas hati.
Thanks for being my friend. I hope kita akan kawan sampai bila2.
I minta maaf kalau ada wat salah dan silap atau secara sengaja atau tk sengaja Menyakitkan hati u…I am really2 sorry…kalau kemudian hari I ada wat salah, I nak minta maaf sekarang coz I takut masa tu I akan lupa n u mesti ingat k n maafkan i. kalau masa boleh diulang, I tetap nak jd kawan u.
walaupun I tk sempurna(nakal, cam budak2, tak matang, lambat pick up dan kuat makan) tp u still nak jd kwn i…tq very much.
I harap u akan dapat apa yang u idamkan dan u bahagia dengan kehidupan u. sebagai kawan I mendoakan yang terbaik utk u. I akan sokong apa saja yg u buat(jgn kawin dengan adam dahla, I takkan sokong…hu3)
Happy birthday my friend and I hope I dapat wish happy birthday pada setiap hari jadi u… “

2 comments:

cc said...

owh mengapakah perlu membuat entry spt ini?
daku sungguh tharu smpi nk menitiskan air mata...
sile jgn buat saya nanges

nway, thnx for the wish mi...i really appreciate it!!!
i syg u la bebeh :D

ajuncr7 said...

sroootttt...srooottt...tumpang terharu..huhuhu...