Saturday, December 13, 2008

Tahniah StAcY!!!!



alamak telebey sudah...itulah tagline stacy. tahniah stacy coz dapat masuk finale Anugerah Juara Lagu.... inilah lagu aku stacy:




Lidah kukelu dan minda ku membeku


Semangat kuhilang entah ke mana


Dari pagi sehingga malam datang menjelma


Congak posisi diri


Macam – Macam cara tuk kulepaskan raga


Dari berterusan ku disakiti


Engkau yang belagak bagai raja di istana


Jadikan ku sang abdi


Mau saja…Aku melepaskan diri dan terus berlari


Ikut saja…kata hati yang berbisik meracuni


Boleh saja …ku turut kan kata hati yang ingin mencuba


Gagal lagi…kamar ku sedia terkunci


Difikir – fikir mengapa harus takut


Sedang asalnya ku yang berkuasa


Meskipun aku Stacy bukannya permaisuri


Harga diriku tinggi


Engkau sekadar datang menumpang saja


Telah terbongkar sifatmu pendusta


Ingin mengaut apa saja yang ada


Namun aku penghalang


Mau saja…Aku melepaskan diri dan terus berbelari


Ikut saja…kata hati yang berbisik meracuni


Boleh saja…ku turut kan kata hati yang ingin mencuba


Gagal lagi…kamar kusedia terkunci


Umpama perangUmpan perlu dikorbankan


Demi mencapai maksud dan tujuan ( oh, tujuan )


Perasaanku terpaksa menjadi taruhan


Akhir nanti engkau akan pasti aku tawani

No comments: