Sunday, December 14, 2008

ku cerita lagi, dan korang baca lagi...

ari ni saya nak citer saya pg ke majlis kawin abg kwn saya.... saya pg dalam kul 1.30 dijemput oleh miss junaidah(bestnya dapat nek kete ngan dia, rasa selamat jew...ha3). tiba di sana spt biasa, makan dulu n ada sesi fotografi(biasalakan) n salam menyalam. tp saya tak puas hati coz kena salam pengantin pompuan di atas pelamin secara paksa, geramnya.... tp takpela salam gak walaupun tak ikhlas(mungkin anda pikir saya jahat, tp saya mmg tak suka jd tak bleh buat2 suka...its ok jd jahat dr jd hipokrit) okla saya bukan nak sgt citer pasal majlis kawin tu tp nak citer pasal cup cakes yg dibuat oleh kawan saya. saya dapat 1 cup cakes yg diberi oleh kawan saya(kalau dia tak bg saya dengan miss junaidah sudah merancang untuk mengambilnya tanpa pengetahuan kawan saya..hahahahahahaha). saya pulang di rumah dalam pukul 4 dan terus masuk ke bilik untuk makan cup cakes sbb kalau gajah nampak habislah cup cakes saya. gajah bemaksud adik2 saya(memang anda akan ckp saya tak guna coz kutuk adik sendiri tapi itulah kenyataan....saya tak tipu, mmg gajah). masa saya membuat suapan pertama cup cakes itu.....mata saya tebuka dengan luas, lidah saya bergetar dan leher saya tegak sekali. anda mau tahu kenapa saya bekeadaaan begitu? sbbnya cup cake yg dibuat oleh kwn saya amatla sgt-sgt-sgt-sgt-sgt sedappppppppppppppp. peh tak terkata kelazatannya. menyesal saya tak amik byk2 td. bilala kwn saya nk buka kedai cup cakes ni? saya da gian dengan cup cakes kwn saya ini. kalau anda tak pecaya, anda cubala baru tau kebenaran kata2 saya ini. sampai malam ni saya masih tekenang-kenang kelazatan cup cakes buatan kawan saya...haiiiiiiiiii...... itu sajala citer saya hari ni. maafla coz tak dapat amik gambar cup cakes coz da ada dlm perut saya.....hahahahaha. jumpa lagi di lain waktu....seperti biasa, ke bintang!!!

4 comments:

cc said...

wahhh..tlg lah jgn memuji saya sedemikian rupa..saya sungguh blushing skrg!! *pp merah*

oiii...mak ajun kata leh pinangkan i utk cikgu samsudin..wahahaaaa...i malu uuuu :p

mimie said...

sapakah gerangan cikgu samsudin? bukan memuji tp kenyataan....sedap tak tekata....

ajuncr7 said...

ye...dengan tanpe pikir panjang mak i berkate "untung buat menantu ni" "bole la pinangkan untuk abang"

wahahahahhaa....

cc said...

wahahahaha..aku tempek komen lg skali

dah dah...koyak suar aku kang!!