Thursday, December 18, 2008

era oh era....

ari ni saya nak cite pasal radio era rentak muzik apa2la... masa mula ditubuhkan mmg best, kalau tak tkknla jadi no 1 pai sampai skrg. tp bila saya dgr, saya kecewa sgt dgn era. saya da taknak dgr era. masa mula2 era ditubuhkan, bukan lagu yg diputarkan je best tp deejay pun best. saya tekilan sgt era buang satu demi satu deejay yg berhempas pulas menaikkan era. mula2 faizal ismail, fara fauzana, halim othman, khairil, kieran dan terakhir linda onn. saya yg mula2 tak kisah jd kisah, coz era seperti abis madu sepah dibuang. lepas tu ambil terlalu byk deejay baru yg entah apa2. deejay era skrg seperti tak berilmu dan cakap entah apa2...kalau yg ok adalah aznil dan ray sahaja.....yang lain entah apa2. kononnya nak kalahkan radio hot fm tp lagaknya seperti nak menghancurkan stesen itu sendiri. era takkn jd no 1 lg. nak tau kenapa? sbb tak menghargai deejay dan suka masukkan deejay ikut populariti bukan bakat. walupun linda onn ada kes besama fahrin, itu hal personalla kan tp linda sbg deejay sgt bagus and itu yg penting sbenarnya. hot fm walaupun baru tp kenapa bleh capai rating begitu tinggi? sbb hot fm sgt menghargai deejay dan deejaynya sume bijak utarakan pendapat. ada segelintir deejay hot fm yg tak berapa ok sgt cth spt azura(maaf k tp ini pendapat saya je) tp pengurusan hot fm takda buang sesuka ati deejay mereka and menghargai mereka. tak macam, era sekarng semua deejaynya dr artis dan selebriti... pada pihak pengurusan era, saya sbg pendengar era rasa dah bosan dan muak....buatla pembahruan apa2 pun tp saya da tawar hati.... maaf saya dah tak teringin nak dengar era lagi....dah ilang satu pendengar tp bg era tak penting...sbb saya ni sapala kan......renung2kanla

1 comment:

Unknown said...

sybass siss!!!....dh lma.isu ni bermain dbenak sya...smnjak syrikat dngra kita ni lbih mmntingkn futlus dri seni.pnyampaian...mka lhirlh..genersi deejay ala2 bdut..tkde ilmu..ckap yg tah pe2..bt lwak gila.thap galaksi dn ktwa sma2 stu konti..budak AF tu..emmmm..arel ek..suara sengau.dgn ckap pn.tk.leh nk kita fham..trio.pgi tu..johan dgn kngkwan..bhsa tah pe2..lwak tah pe2..mngilai.bgai org gila..npeee la leh jdi.cmni ek...tkde kelas..mlu dgn rdio.berbhsa lain..lite fm..fly..pehh..dgr suara djay yg ala2 jntan..dgn info.yg bnyak..maluu.laa..btull sis..i skong 900%...pnulisan u...