Friday, December 26, 2008

macam2 hal.....

hari ni saya nk blk kampung.....oooooo...blk kampung.... tp kwn saya tetiba tanya:

cik chelsea: mi ptg nih g bp jom
saya: i nk blk kampungla
cik chelsea: adesss hmm xpelh
saya: i blk coz nk teman nenek i u nk g bp wat pe?
cik chelsea: nk mkn beger posperiti la ngidam i kn cm nk demam tau dr semlm seseme je
sian kan dak ni.....wakaka...demam2 bleh ngidam. macam2la hal. lepas tu kwn saya yg sorang ni harap2nya jgnla lupa nk amik saya kt airport....dgr pesananku ini:

"wahai kwnku yg baik hati, jemputla i kat airport nanti....jgnla lupa k, jgnla sampai hati membiarkan kwnmu ini tekontang-kanting"
p/s: sume jd saksi kalu kwn saya tak amik, masukkan dalam metro tajuk kawan yg kejam... pada yg demam bekla ngidam air laici ke dr ngidam berger plak....wakakakakaka

4 comments:

cc said...

haihhh..apa kes nih masukkan pbualan dlm YM ke dlm entry blog??

tidakk tiddakkk..!! ;p

nt i nk wat plak la entry psl conference kite dgn ajun tu..yg cite psl2 *ehem2* smpi u blakon mak u baca..kahkah!!!

ok x??? ;)

Unknown said...

ek eleh..kalo i x datang pon u bole gak..u kan nnt satu penang u pusing..haha...i datang punye...

ajuncr7 said...

mcm ade bau2 konspirasi utk menjatuhkan kemaruahan i ni..wahahahaha...!!

td terjumpe bapak umi, pon tibe2 nak segan tau!! sebb teringat conference ym tu..

mimie said...

jun takyahla sean bukan btul pun.... i men2 jew...hu3