Sunday, January 24, 2010

sindrom M.K.R


aku hidapi penyakit sindrom M.K.R.........:( nak tau apa M.K.R??? setelah ahli saintis membuat kajian, sindrom M.K.R ni boleh disfilasikan(wah betul ke hapa aku eja ni????lantaklah situ) sebagai M for malas, K for keluar and R for rumah...kesimpulannya malas keluar rumah. aku hidapi semenjak kejadian dompetku hilang...maybe fobia kot(ye sangat).... dari semalam lagi aku malas sangat nak keluar rumah...entahlah.....dan hari ini bila kawan aku ajak p rumah dia untuk makan2 besar sempena besday mak dia...aku memang nak pegi tapi sindrom M.K.R melanda. aku tau dia masak memang sedap...air tangan dia memang luar biasa. dia masak telur pun sodap agaknya....aku paling hengat dia masak makanan kegemaran aku iaitu spegheti memang sedap tak hengattttttttt....ni ucapan buat kawan terbaikku.....

"nyah, mak nak sangat pegi umah ko nok...tapi apakan daya sindrom M.K.R melanda diri mak:( kan bagus rumahmu rumah ku jua:$ walau rumahmu dekat tapi tula mak pun tak tau apa yang melanda diri mak ni nok.... mak rasa, mak kena kenan yang berkata rumah itu syurga:$...mak rasa malas nak keluar rumah wlaupun mak banyak baju baru yang hendak diperagakan...voley gitu?...ho3. nok tolongla mak nok....ubatilah penyakit mak ni:$ maybe hari rabu ni nok kita boleh tengok wayang...jadi masalah melanda diri mak akan selesai.....:)...nok ada cadangan lain?"

p/s: adakah diri ini semakin tua? jadi keinginan utuk berfoye2 sudah tiada???oh tidakkkkkk:$

3 comments:

cc said...

teruk penyakit ko nih, sampaikan nk dtg mkn pon mls. mkn FREE plak tuhhh!

dtg la amik ciskek ;p

mimie said...

memang teruk....bagila mak ubat nok:)

Anipah Ahmad said...

disfilasikan = definisi=bermaksud...tu jer la pembetulan nak dibuat. hehe.

jgn MKR2 ea...hidup selamba n ceria.