Tuesday, January 19, 2010

nota untuk ANON:)

aku ingat da bila aku da tutup setting tuk anon ni takdela hal lagi...tapi si anon yang tak tau malu ni bleh plak mengamuk kat blog stacyfrenz:) peh cakap pung pang2 ni tapi tetap kekalkan diri ANON:) tetiba nak cakap aku GILE, cetek pemikiran......tengok sape yang kutuk:) aku bagi teguran pada ct...tapi peminat2 dia cakap aku kutuk....terpulanglah...aku malas lagi nak cakap pasal benda ni. dahla tak minat stacy tapi pegi juge blog stacy:)...kan tak nan hado namanya tu. cakap blog aku buruk......(hanya mampu senyum)...buruk2 blog aku pun pernah juga menjengah ye...tima kasihla banyak2:)

p/s: korang nilaila sendiri sape yang cetek akal pemikiran dan gila...:) pada anon aku bukan taknak cakap artis yang ko puja tu CT tapi tu blog stacy jadi takda kene mengena ok.... tapi kat blog aku dengan beraninya aku mengumumkan artis yang ko puja tu adalah DATO CT NURHALIZA... nama pun blog aku kan? blog stacy tu adalah tempat fans stacy berkumpul bukan tempat nak mencari gado pasal artis yang ko puja tu:) aku tak pulak teringin nak pegi blog artis yang ko puja pastu mencari gaduh di situ.....tu namanya takde kerja cari kerja....lalalalala....sekian terima kasih:)

1 comment:

Love Says it All~ said...

BRIDAL MAKEUP CLASS (2-DAYS CLASS)!!

WHEN: 23RD & 24th january 2010
WHERE: EYRA RIZAL MINI STUDIO, SHAH ALAM
HOW MUCH: RM500

**CLASS INCLUDING HAIR + SHAWL STYLING
**LUNCH, MAKEUP TOOLS & PRODUCTS WILL BE GIVEN
**GOODIE GIFT SUCH AS M.A.C EYESHADOWS/LIPSTICK WILL BE GIVEN(DIFFERENT GIFTS WILL BE GIVEN TO EACH AND EVERYONE OF U.)
**CERTIFICATE OF ATTENDANCE WILL BE GIVEN.

LIMITED SEATS UP TO ONLY 10PAX!!
REGISTER LATEST BY 25th February 2010 @ 9PM

WWW.EYRARIZAL.COM
0162128740
FB: EYRA RIZAL @ EYRA RIZAL TOUCH