Saturday, January 16, 2010

pemenang kuiz bintang zone

baiklah saya mau mengumumkan pemenang...terima kasih sebab sudi menunggu dengan penuh kesabaran:) tapi sebelum tu saya nak review soalan berserta jawapan saya k....

1. lagu yang paling disukai oleh saya?
c~pakai buang-stacy
of cozla lagu ni yang paling saya suka sebab muziknya yang rancak:)

2. lelaki yang paling saya suka?
b~ashraf muslim
saya mmg amat suka kat lelaki ni dan tak tahu kenapa...bagi saya dia perfect:)


3. makanan kegemaran saya?
b~speghetti
mmg makanan kegemaran, no doubt:)

4. kartun yang paling saya suka?
b~ultraman
mestilah ultraman yang paling saya suka:)

5. saya suka kereta?
c~audi
mmg kereta idaman saya:)

6. kalau diberi pilihan, negara mana akan saya pergi?

a~jepun
dari dulu mmg nak sangat pegi jepun sebab nak jumpa ultraman.....ho3

7. benda yang saya paling sayang?
a~kereta myviku
of cozla kete.....sebab banyak berjasa dan dibawa kemana2...:)

8. perkara paling malas dibuat olehku?
c~lipat kain
dari dulu mmg tak suka lipat kain...

9. aku paling marah bila?
e~orang takda budi bahasa
yes yang ni memang pantang:)

okla di sini saya nak umumkan pemenangnya ialah.....jeng...jeng...jeng...

cikchealsea....ho3....tahniah!bagi tepukan sikit...he3.

tapi bagi anda yang telah sertai kuiz ini tolong jangan kecewa sebab saya dengan gembiranya ingin memberitahu, yang anda akan mendapat hadiah saguhati kerana kesabaran anda menunggu serta ini adalah kuiz pertama yang dibuat oleh saya....jadi pada:-

~wyna nubies
~iezieyanie
~nurifzah
~fajryna
~fiezah91

tolong beri alamat anda di email saya~ mimiesinchan@yahoo.com untuk mendapatkan hadiah saguhati anda:)

p/s: terima kasih sebab sudi sertai kuiz di bintang zone dan tahniah pada pemenang:)

7 comments:

cc said...

hoyeh hoyehhh i menang!!!

tp ada gak jwb salah2...hehehehehe T__T

Fajrina said...

tahniah ya kak chelsea

Fajrina said...

kak mimie lau sudi follow la blog sya ya kat http://fajryna91.blogspot.com

Fajrina said...

wat kuiz lagi yaaaaaaaaa.........best wooooooo.........hahhahahaha:-)

mimie said...

tahniah:)
fajryna...thanks...ok akanku follow blogmu...janganla malu tuk sertai kuiz lagi...da send alamat ke belum?

yanie said...

ahaha
sayer dpt saguhati jugakk?
men hentam je jwb..:p
eh nk gtaw..
sayer bakal dpt kakak ipar org segamat..:)

mimie said...

ye yanie...silela bagi alamat k:)...wah dekat je....congrats:)