Saturday, January 9, 2010

sape menang AJL24?

debaran Anugerah Juara Lagu 24 kian terasa...tinggal esok kita kan tau sape pemenang...kali ni tak ada kategori yang dipertandingkan...jadi sume ada chance nak menang. saya ada 4 pilihan pemenang.....

1) misha omar- lagu cinta adam dan hawa ni mmg indah susunan muzik dan liriknya. mmg mepunyai kelebihan...tapi lagunya agak selalu kita dengar pada musim AJL lepas...takda kelainan. tapi vokal misha mmg mantap dalam lagu ni.

2) faizal tahir- lagu becinta mmg diciptakan khas untuk dia. mmg best lagu ni lain dari yang lain. muziknya begitu fresh dan liriknya begitu sentap..ho3. secara peribadi aku mmg suka bila faizal tahir nyanyi lagu ni:)

3) stacy- lagu pakai buang ni mmg lain dari yang lain....dengar muzik je kita da terhibur...disampaikan dengan gaya stacy lagu ni jadi lagi mantap. liriknya begitu senang difahami dan begitu terus terang. siap ada pekataan bodoh lagi...hu3. tapi muziknya mmg best dan lain dari yang lain. ni mmg lagu favourite aku...tiap2 hari dengar pun tak bosan:)

4) akim- lagu bengang ni mmg simple...easy listening...dengar terus boleh hafal liriknya, ditambah dengan suara akim yang sedap didengar. lagu ni pun sangat sedap didengar berulang kali:)begitu stright the point liriknya...aku bosan dengan cintamu aku rasa buang masa.....

tu je conclusion aku mengenai AJL kali ni....kita lihat sape yang menang ok....setiap orang ada pilihan masing2 tapi pilihan aku cuma 4:)

p/s:harap2 stacy menang psembahan terbaik:) tak sabar nak tgk AJL...beli jajan(makanan ringan) banyak2 makan depan tb:)...selamat menonton:)

3 comments:

Unknown said...

yeah! harap2lah stacy dpt wat yg terbaik..n dpt awrd xkisahlah ape2 pun..go stacy!!
klu asha setiap kli nak tgk stacy perform mesti x lalu nak mkn..xcited sgt..ho3..sama ade mkn awal siap2 or dah hbs show stacy bru mkn.. ;p

maturedBOY said...

saya punya favourite lagu pergi-aizat

maturedBOY said...

panggil kak mimie lah ek..hehehe umur saya 15..view lah blog saya ek and comment lah k..thanks