Wednesday, January 6, 2010

AF8

kenapa tetibe aku cakap pasal AF8 ni???????mustila ada sebab, kalau takda takkanla aku tetibe nak cakap kan....:$ akademi fantasia musim kelapan akan bermula...tapi tu aku tak kisahla kan. tapi malam tadi boleh pulak aku termimpi pasal AF8 ni. nak tau apa yang aku mimpi???ni nak citerla ni tapi korang janganla gelak:$...sesungguhnya hati ini tidak berniat untuk mimpi sebegitu:$ mimpi ni mana boleh rancang kan...kalau boleh rancang sebelum tido, sungguh aku tak nak mimpi AF8...ho3..

okla aku citer apa yang aku mimpi malam tadi. malam tadi aku mimpi aku masuk AF8....kalau korang pelik aku lagila pelik tambah ajaib...mana taknya, aku takde pun hadiri ujibakat AF8 tu tapi tetiba terpilih:$ tetibe je dah masuk kondo tuk penginapan budak AF8....masa ni amat terpinge2.....yela aku sedar suara aku bukan sedap sangat pun tetibe nak masuk AF8 ni...malu wei:$..biar betik aku masuk AF8..tu je yang berlegar2 kat fikiran aku...masa tu kitaorang diperkenalkan dengan cikgu2 AF8....cikgu fatty, fauziah nawi, siti hajar, linda jasmine, syafi dan pengetua ramli MS...hohoho...masa ni aku da ketakutan yang teramat...tetibe je nak angkat tangan nak cakap "saya nak keluar dari AF8 ni"..tapi bila tengok muka ramli MS terus tak jadi:$

lepas perkenalkan cikgu2 AF8, kitaorang pun pegi ke bilik vokal coz ramli MS nak bagi lagu....masa ni aku harap aku dapat lagu ANAK ITIK TOK WI...:# satu2, pelajar dipanggil dan tibe giliran aku....bila buka je fail tu tengok aku dapat lagu pe terus rasa mau pengsan:$ aku dapat lagu kau kunci cintaku didalam hatimu nyanyian ramlah ram...masa ni rasa nak cabut lari je dari AF8 tu....uh napela dapat mimpi macam ni??? bila masing2 dah dapat lagu, ramli burger...eh ramli MS(harap2 ramli MS tak baca blog aku...ho3) suruh kitaorang nyanyi tuk testing.....masa turn aku nyanyi, sore ni antara nak kuar dengan tidak sebab terlampau takut:$...apa lagi yang aku harapkan dengan suara yang tak seberapa ni mustila dihentam teruk oleh ramli MS:$ pastu ramli MS boleh cakap macam ni, " saya nak awak berlatih vokal 3 kali ganda dari orang lain dan berlatih dengan saya dalam masa 3 jam".......masa ni rasa nak tembak diri sendiri:$ masa ni serius aku pikir lebih baik aku belajar sastera dengan usman awang:$

pastu belajar menari pulak:$....masih terngiang2 suara linda jasmine walau dalam mimpi tetap rasa nak pekak dengar si linda ni menjerit:$....aku sampai peluh2 dalam tido sebab macam real menarinya...penat betul:$....aku lagi rela lari padang 400 meter dari belajar menari:%(masa ni terus rasa amat kagum dengan stacy sebab boleh menyanyi sambil menari)....bilala penderitaan ini akan berakhir:$.....dahla aku cam tak selesa je sebab tau sume tempat ada kamera...nak tengok cermin pun rasa malu:$...hoho amat tak selesa bila masuk AF ni.....korang ingat best?aku dalam mimpi pun dah rasa tak best:$ tetibe aku dengar suara yang aku kenal selama ini....."mie, bangun...."...oh itu suara ibuku:)..........oh alhamdulillah ini hanya mimpi:)

p/s: amat bersyukur dan menghargai apa yang aku ada sekarang ini dan tak pernah bermimpi pun untuk masuk AF8:p minta simpang...:)

4 comments:

Unknown said...

wakaka! bestnyer mimpi ni..hohoh..klakar giler hahaha..

mimie said...
This comment has been removed by the author.
mimie said...

best? tak best langsung asha:( bek mimpi minum kopi lagi best

Unknown said...

bestlah..dpt jumpe ramli ms tu..slh sorang list yg asha nak jumpe..selain stacy..hohoh!
p/s jgn minum kopi slalu mude2 ni..x elok..wahaha..