Thursday, January 21, 2010

pulangkan!


pulangkan cinta hatiku.......sobs.....saya dirompak:$ bukan kekasih yang dirompak tetapi beg dompet:$... memang kecuaian saya pun:( sape suruh aku tak kunci kereta sedangkan dompet ada dalam kereta???? padan ngan muka aku:( tapi aku nak merayula pada maling, pencuri, perompak dan sewaktu dengannya....silala pulang ic dan lesen memandu ku....yang lain ko nak amik amikla...duit pun ko nak amik, amikla....aku halalkan sebab ini kecuaian aku tapi silela pulang balik ic dan lesen memandu:( aku report polis pun atas dasar kehilangan bukan kecurian...jadi aku da cukup baik hati kan???silela pulang ic dan lesen memandu...ni dah kali kedua aku ilang IC...gamaknya kena denda RM300....adeh:$ lecehnya esok aku kena pegi 4 tempat:( pertama pegi pejabat pendaftaran, kedua pergi bank CIMB and maybank...dan akhir pergi JPJ...amat leceh kan???? tadi masa kat balai polis aku dengan rendah hatinya beritahu...."saya yang cuai encik:("...polis tu boleh ucap tahniah coz aku mengaku tanpa disuruh....ceh.... kat rumah mak aku membebel cam peluru berpandu....uiiiii......sahdis tol... ni lagu khas tuk penyamun tu:~



PULANGKAN (misha & Ezad)

Seharum bunga yang menggoda
Sekadar di pandang usah di puja
Kau pasti tak percaya
Kasihku bukan untukmu sayang(jauh sekali nak sayang dengan perompak)

Tiadaku sangka kau sungguh kejam
Kau rampas segala yang engkau dendam(kau dendamkah dengan aku wahai perompak)
Namun takkan bahgia kehidupanmu
Bila bunyi bersatu
Kau milikku( kau milik polis)

Pulangkan cinta hatiku (pulangkan beg dompetku:$)
Oh Hentikanla menghantuiku(ko manusia yang ibarat hantu)
Pulangkan
Oh pulangkanlah padaku
Ku pulangkan kisah hidupmu
Yang dikau musnah tanpa relaku
Bebaskanlah maafkan daku oh kasih(aku plak kena minta maap...mutip???)

Tiada kemaafan di sini
Kau ragut degupan hatiku ini(kau ragut duitku tuk denda buat IC dan segalanya)
Akanku jejakimu
Ke mana jua
Hingga akhir masa
Sayang(bulu sayang????:@)


p/s: tolongla pulangkan IC dan lesen memandu:(

3 comments:

cc said...

jd pengajaran len kali jgn cuai lg. kalau duit hilang, tu tandanya bukan "hak" kita..jd redha aje la (tak halalkan xpe tp redha hahahaa)

sabar yerr noks!

Anipah Ahmad said...

sy simpati dgn awak dam. sy pernah melalui kejadian yg sama. sy mmg tak halalkan n redha atas perlakuan penyangak tu. tp sy redha atas takdir Ilahi.

bukan setakat rugi wang ringgit, malah emosi, tenaga n masa terpaksa dikorbank utk dapatkan kembali dokumen2 yg penting. kira sebulan gak emosi sy tak stabil ketika itu. cermin jgu pecah, seat cover pn terkoyak sikit. confirm sy tak maafkan atas perbuatan biadap penyangak tu. kau pn tak kaya dgn menceroboh harta yg tak bernilai sampai rm500 tu pn.

hehe emosi lak. tp sabar la ea dam. anggap ni dugaan di awal tahun 2010.

mimie said...

memang dugaan:$