Sunday, May 3, 2009

relevan ke AF masuk?

malam tadi first time la saya tgk AF ni semenjak balik ke johor. almaklumla kat penang takda astro. konsert malam tadi agak menarik jugala. suara diorang memang sedapla. apa yag bezanya AF7 ni ialah seimbang. maksudnya, semua pelajar mempunyai suara yang sedap. kalau dibandingkan dgn af yang dulu contohnya af6 hanya stacy yg paling nampak menonjol. jadi af7 ni semua pelajar berpotensi menang.
apa yang boleh saya huraikan, saya amat suka dengan psembahan hafiz n isma(sampai ternganga sib bek takda lalat)...sedapnya suara hafiz.yang lain pun boleh tahan...dalam hati asyik memuji af7 ni tapi bila time penyingkiran.....dua pelajar terkeluar(itu dah tradisila af mmg penuh kejutan)...tapi yang paling hampeh adalah drama puteri gunung ledang sebenar(tiara).... bila dia naik ke pentas and membuka mulut, " saya sebagai pengetua, dengan kuasa yg ada(lebey kurang cam tu la kan...hantam je) mengumumkan AF masuk" cam mengumumkan tarikh hari raya plak. kalau umumkan tarikh hari raya orang bersorak. tapi bila tiara umumkan af masuk...anda rasa apa reaksinya? saya tak taula reaksi anda bagaimana kan... tapi reaksi saya and yang terkeluar dari mulut saya adalah b*****g...hai apa kebendala... kalau af 2 and 3 dulu orang masih boleh terima sebab af masih baru... tapi MRS TIARA, sekarang AF7...semua da tau taktik atau drama yang af nak buat bagi memasukkan si aril. saya rasa tak relevan langsung af masuk ni. membuang masa je yang mengundi(sib bek saya tak sengal dengan membuang duit saya). bagi insan yang setuju dengan AF masuk, anda adalah orang yang membuat keputusan tanpa berfikir(ulps telebey sudah...)
cukup-cukupla astro, cukup2la af, cukup2la tiara...janganla memb***hkan para peminat serta penonton af lagi. da naik muak and meluat dengan af... jgnla buat af masuk kalau anda sayangkan af...belive me.... yang da terkeluar, biarla...bagai orang yang da pergi mana bleh kita hidupkan kembali kan(seram plak rasanya)... itu sajala... be fair kepada student2 yang tinggal. dari buat af masuk bek improve your student mrs Tiara. ada gak faedahnya dari membuat drama... okla cukupla kan... maafla pada saper yang terasa(i am sowi)... majulah af untuk astro...hahahahahahaha.

No comments: