Friday, May 29, 2009

makan apakah stacy?



kenapa tetiba entry bertajuk makan apakah stacy????? tapi mmg saya ingin sangat tanya pada stacy...stacy makan apa pai boleh menari hebat sgt????? tak pernah saya tgk penyanyi pompuan n lelaki yang boleh menari begitu rancak tapi sore kuar tak semput.. mana tau stacy ada rahsia kan? hai...kalaula saya boleh buat, saya akan menari sambil tido...yela sambil merehatkan diri dapat bersenam..(telebey suda).

apa yang saya nak cakap di sini saya amatla kagum dengan stacy. saya harap pihak pengurusan stacy tak sia2kan bakat yang ada pada dia. sekarang nak cari penyanyi sume orang sore sedap. tapi yang menghiburkan dan pandai menari adalah pakej yang susah nak ditemui. bagi saya stacy adalah stacy. kalau di indonesia ada agnes, di us ada britney spears...di MALAYSIA kita ada stacy. then? proud to be a malaysian la....janganla kita bangga sangat2 pada produk luar yang da tentu bukan dari negara kita. i hope all the best to stacy..and i believe stacy can do better than this. good luck stacy! i will always support u.... pe2 pun, ke bintang stacy! go!



Alamak telebey suda....

No comments: