Tuesday, May 26, 2009

kenapa ni??????

kenapa panas sangat sekarang??? tapi bukan tu saya nak persoalkan tapi, keadaan saya skrg yg saya sendiri tak paham. kenapa saya asyik teringat je pada dia???? mengapakah? kenapakah?...tencen2....hati ni sebenarnya untuk adam tapi sejak akhir2 ni terasa suka plak ngan mamat ni. perasaan sukanya sama cam waktu suka adam dulu...bagaimanakah???? mamat yang saya maksudkan adalah akim af7. percaya atau tak, mula2 biasa je ngan af 7 and tak sedar pun khadiran hakim... tp semenjak tgk you tube akim nyanyi lagu iam yours, tak sedar saya da ulang sebanyak 20 kali....kenapa saya jadi begini???? mimpi pun da mimpi akim je....kenapa ni????????????? saya pun tak tau jawapan apa nak diberi. adakah hati ini dah berubah? adakah hati ini dah tejatuh c**** ngan akim? arghhhhhhhhh!!!!!!!...tidak!!!!!!!! adam bagaimanakah?tapi kalau nak tau, hati ini 30 peratus je kat adam, selebihnya kat akim...tak mustahil sebulan kemudian hati ini da dimiliki oleh akim(ups telebey suda)....tapi inilah kenyataan...apakah yang terjadi pada diriku ini? sebab tu saya rasa nak tengok syurga cinta...biar saya tahu apa makna cinta...pastu saya akan bagitau sape yang saya pilih...mmmmmm...okla bertemu lagi...ke bintang!




tiap malam ni mimpi...aduyaiiii

1 comment:

cc said...

poyoooosssss!!!