Thursday, May 7, 2009

pening dan serabut....

minggu ni adalah yang paling memenatkan,hye bilakah sumenya akan berakhir. dahla tv kat umah ni rosak...cam ***** je bleh rosak waktu serabut cam ni. saya rindu kat icha walaupun dah dekat tapi tak sempat jumpa...alahai. serabut betulla kepala ni. bek la saya p melancong mana2 tp nak p ngan sape plak... hye cubala anda bg cadangan.
A. adakah patut saya p tido je
b. saya patut besenam
c. saya patut merempit
d. saya patut buat kek
e. saya patut wat tak tau je
f. saya patut drift
g. saya patut makan kari

kesimpulannya apa yang patut saya buat adalah REPORT dan budak yang tulis blog ni hanya tau main je. patut jatuhkan hukuman rotan dengan pembaris ultraman. apa plak yang budak ni merepek...ni la gayanya bila da pening+serabot+ngantok= jadila wonderpets.