Thursday, July 23, 2009

komen kawan2ku...

pertanyaan saya- apa komen anda pasal saya ketika saya tido? komenla seikhlasnya. kawan2 saya sume pelik kenapa tanya camtu tapi mereka menjawab juga soalan saya. terima kasih banyak2. ni la hasil komen kawan-kawanku:

*cik chelsea- u tido sangat lena macam bayi. kadang2 terlentang,kadang2 macam udang kena bakar.

*shah- i lagi sopan dari u kalau tido(geli tol komen camni...ceh)

*dayah- ko kan pernah tengok gambar aku tangkap time ko tido. betapa nak bersilatnya ko tido, kalau tido ngan laki alamatnya jatuh katil!

*ajun- u tido nampak sangat tak sopan.

*faezah- u tido macam sinchan.

*adawiyah- u tido boleh tahan ganaz...boleh beralih2 tempat. dengan baju u terselak...yang penting u tido memang tido matila. tabik springla i kat u!orang ganggu cam mana lantakla ek...huhu

*sal- setahu aku ko kalau tido lasak r. ko bukan sedar, macam ultraman...sbb kalu aku tido ngan ko, ko sepak2 aku...

*cik ani-k, awak tido tutup mata. tak sedar dunia. walau ada kecoh2 peduli apa.bila orang call jawab tapi tak sedar...separuh sedar kot.

walau apa2 pun komen dari kawan-kawan saya tapi saya amat terharu. nape? sebab, kawan2 saya tau keadaan saya tido maknanya diorang prihatin thadap saya. walau tido pun mereka tgk saya. terbuktila yang saya ni comel kan......hahahahahahaha. ok, peace!

1 comment:

Anipah Ahmad said...

Cehhh..itu jer sebab desak2 suruh bagi komen pasal awk tdo. Ingat nak buat apa la td. Sebijik2 komen sy awk masukkan dalam entry ni. Hehehe..,mujur tak masukkan yg sy kutuk2 shah tu.

Actually awk tdo sopan jer la dam. Cuma masa nak tdo tu tak habis2 menyakat kawan2 lain. Bergelak ketawa sampai mengganggu kawan2 lain yg dah tdo.