Saturday, November 7, 2009

muzik2 semifinal part 1

ni adalah senarai penuh lagu2 yang layak masuk semifinal:~

Mirage (Pesawat)
Kau Aku (Aizat)
Dia, Aku dan Kamu (Nadia & Red Peanut)
Oh Anok Anok (Reshmonu)
Tak Mungkin Kerna Sayang (Alyah)
Aku Scandal (Hujan)
Enjut (Noraniza Idris)
Gila (Mila)
Dan Sebenarnya (Yuna)
Raja Gelek (One Nation Emcees)
Bertamu Di Kalbu (Jaclyn Victor)
Aurora (Estranged)
Seadanya Aku (Nubhan)
Tahu Tak Tau Joget (Jinbara)
Ku Pinjam Satu Bintang (Alyah & Riz)
Fikirlah (Aizat)
Khatimah Cinta (6ixth Sense)
Bengang (Akim)
Aku Rindu Sayang Kamu (Black)
Pari-Pari Di Bawah Angin (Meet Uncle Hussain)
Benar-Benar (Adam)
Masih Jelas (Hafiz)
Situasi (Bunkface)
Rindu Terhenti (Tomok)
Patri (Jinbara)
Pakai Buang (Stacy)
Pergi (Aizat)
Ketika Ini (Estranged)
Bencinta (Faizal Tahir)
Cinta Adam & Hawa (Misha Omar)

dan semifinal muzik-muzik part 1 tadi baru je berlangsung pukul 10 pm tadi membariskan lagu2 seperti:~

Mirage (Pesawat)
Kau Aku (Aizat)
Dia, Aku dan Kamu (Nadia & Red Peanut)
Oh Anok Anok (Reshmonu)
Tak Mungkin Kerna Sayang (Alyah)
Aku Scandal (Hujan)
Enjut (Noraniza Idris)
Gila (Mila)
Dan Sebenarnya (Yuna)
Raja Gelek (One Nation Emcees)
Bertamu Di Kalbu (Jaclyn Victor)

dan yang layak bertanding untuk ke final adalah:~

Aku scandal-hujan
kau aku-aizat
tak mungkin kerana sayang-alyah
raja gelek-one nation emcees
dan sebenarnya-yuna

tahniah k:)

p/s: minggu depan 13 nov ada lelaki kesayangan(akim) dan stacy kat semifinal....ui tak sabar....:p

1 comment:

cc said...

uiiii bagus begitu laju sekali menghapdet ;p