Wednesday, November 4, 2009

bintang realiti yang paling dibenci???

bintang realiti yang paling dibenci....itula researh dari cari.com.....silela tgk list2 nya k:)

1. MAWI AF3 (suara sumbang, takdak showmanship, menari kengkang, komunikasi pun tunggang;langgang; tapi yang peliknya ramai pulak yang minat dia)
2. FARAH AF2 (gelak macam orang gila, kononnya nak jadikannya satu trademark dia tapi gelak macam tu memang tak sesuai, ingat, gelak bagai nak rak nanti boleh putus tali kentut pulak)
3. YAZID AF7 (takdak x-factor, sungguh membosankan, tak layak jadi finalis af7)
4. HAFIZ AF7
5. TOMOK OIAM3
6. DAFI AF5
7. AMYLEA AF3
8. BURN AF1
9. ZAHID AF2
10. MILA AF5
11. FAIZAL AF4
12. FARHAN AF4
13. PIJA MENTOR 1
14. DANIEL MI2
15. LOTTER AF4
16. CLAUDIA AF7
17. OBRI AF7
18. TUNKU TIARA YASMIN SOFIA (TIARA OIAM2) - pelakon gadis cuci yang sungguh tak berkualiti
19. NUBHAN AF6
20. FELIX AF3

(kredit 4 cari.com)

itu dari cari.com punya research......ni list aku plak...aku takdala benci cuma tak suke je....meluat pun ada...wakakakakaka....ni list ke bintang:~

1. dafi~harap muka je cute(masalahnya cute ke????) tapi sore peh standard dak tadika:p
2. mila~sore bila nyayi live semput cam ada penyakit semput:$ tapi mila ko ni mmg takda bakat dalam lakonan, tolongla jgn berlakon sebelum aku bertambah meluat:$
3. yazid~pai sekarang aku tak paham nape boleh masuk final????? mamat ni cam takda keistimewaan langsung:p
4. faizal~serius mat kartun....cam manala bleh jadi juara af...isk3
5. amylea~sore okla tapi perangai kurengla sbb nampak cam bagus je kan....
6. daniel malaysia idol~ sore cam @#%#$@^@ tu pun boleh jadi juare.....tak paham aku:$
7. obri af7~ serius wei tak best:p
8. hafiz~juara yang...entahla..biasa2 je....(paling tak tahan dia pelat huruf L) berbulu sungguh bile dia nyanyi masih jelasss...cube dengar betul2....geli aku:$
9. Aril~amat meluat ngan kepoyoran mamat ni.....ingat diala lelaki paling ensem n cute sekali...tlglah jangan poyo sangat:$

p/s: itu saje listing aku.....tolong jangan membenci diri ini ye peminat2 artis yang aku meluat....bukan pe cuma luahan hati je:p...lagi pun ni blog aku, ada aku kisah???? cak3....hu3...peace:)

3 comments:

cc said...

owhh akim takde plak dlm list yek? pilih kaseh betul

kan dia mcm ada kerek2 sket ms kita g kluang hr tu..cisssss

mimie said...

akim kan lelaki kesayangan i ....:p haruslah takda...hu3. akim tu suara ok muka ensem jadi tidak boleh dibenci, harus disayangi:p

cc said...

hahahaha

keji sungguh jawapan tuan hamba :p