Monday, November 2, 2009

kau dan aku


ari ni saya nak citer pasal cerita yang telah dipromote oleh astro secara besar-besaran.....pandangan saya ialah cerita ini indah khabar dari rupa....mak ai, citer macam ni yang ko war2kan sentiasa astro?????? lagi bagus ceita srumpah bunian tu. kalau nak dibandingkan dengan nurkasih jauh sekali.....cis memang hancus. ko memang pandai astro, sebab citer cam hampagas tapi disebabkan ada akim dan aril poyo:$ orang yang meminati mereka mestila tengok....contohnya sayala....:&.....tapi seriously citer ni amatla hampeh dan entah apa2.... dan yang tak paham lagi kenapa harus buat kat indon????? kat malaysia takda kolej ke? nak kata pemandangan kat indon tu cantik, aku tengok kolejnya pun ala2 sekolah menengah kita. pasti ada scene kat umah cam kat studio....yang tak tahan bilik kuliah lagi cantik bilik darjah kita masa sekolah dulu:p banggakan sangatla ko dengan produk indon tu. dan yang aku tak boleh tahan lagi, nama pun drama muzikal tapi janganla sume watak, noni ke, ika ke sume bile nyanyi guna sore mila....motip apa ko nak guna sore mila sume....bukan ke noni and ika tu ada sore sendiri dan diorang pun lahir dari bintang af??? ko ingat sore mila tu sedap sangat? ke mila ni ada share ngan astro??(amik ko pertanyaan bertubi2). nasib baik bila watak lelaki ko takda plak sume guna suara akim bila nyanyi....cuba bayangkan muka aril tapi sore akim bila nyanyi....apa perasaan....peh ber**** aku:$ nak aku describe sorang2 dalam watak ni ke? boleh:p

  • akim- mmg ensem(dasar gatal...hua3). renungan mata dia peh tak tahan. boleh tahanla akim ni berlakon walau agak kaku. tapi its okla coz pecubaan pertama boleh diperbaiki:)
  • mila- sumpah tak best:p kaku gile dan tak nampak natural. kadang2 tertanya kenapala dia boleh jadi heroin? serius wei naik menyampah aku tengok dia berlakon macam dibuat2 je....geli tau tak! lagi2 bila digandingkan dengan lelaki kesayangan(akim). tapi serius memang tak pandai berlakon budak mila ni:&
  • aril- walaupun aku agak menyampah ngan kepoyoran mamat ni tapi tak dinafikan lakonan dia nampak hidup. pandai gakla mamat ni berlakon tapi agak menyampah sebab watak dalam citer tu pun sama cam perangai dia iaitu poyo:p
  • ika af6- dia agaknya lagi layak jadi heroin dari mila. walau aku tak minat dak ika ni tapi tak dinafikan dia pandai berlakon. nampak tak berpura2 dan terdesak nak berlakon....lagipun dia memang da banyak berlakon jadi ada pengalaman.
  • noni af5- dia lebey cute and cantik dari mila dalam cerita ini:p serius wei dia agak cute and yang penting tinggi(jahat tak aku?...hu3). dia pun tak nampak kaku bila berlakon.
  • raja farah- bawak watak antagonis dalam cerita ini. tapi aku suka sebab dia pandai bawak watak dia....aku lagi suka dia dari watak heroin....macam mana tu?
watak2 lain malasla aku nak terangkan tapi yang tak tahannya ada watak yang ngomongnya indon tapi kolej kat malaysia...pelakon tambahan orang indonla tu:p citer ni jalan ceritanya entah apa2 tak paham aku. serius lagi berbaloi tengok nur kasih dari tgk citer ni. aku berani jaminla yang tengok citer ni budak2 sekolah yang memang tak kisah pun jalan citer asal dapat tengok akim and aril:p pesanan aku kat astro len kali buatla cerita yang berkualiti sikit....sebab kami tengok rancangan anda bukan free tapi berbayar tau tak???uhhhh, dahla bayar mahal pastu ada citer yang hampeh plak macam tu. dalam sebuah cerita, drama atau filem, tak semestinya pelakon kena popular semua tapi kalau jalan cerita entah apa2 tak guna juga. yang penting jalan cerita mestila kuat dan berkualiti jadi tak kisahla saper yang berlakon tetap orang tengok dan kalau popular tu satu bonus. janganla main tangkap muat je....bagila something yang berbaloi dengan bayaran kami:&

p/s: mula2 tahan tengok ni sebab akim tapi sebab citernya cam hampeh tu terus walau ada akim tetap tak best:( saper yang kater cerita ni best anda memang bute seni(pandai2 je aku kan). tapi serius mmg citer ni tak best. dari tengok citer ni bek tengok citer awan dania....

1 comment:

vannelle hekeleh said...

sokong beratus2 peratus....cita ni hampeh gila2...unreal....drama muzikal bendanya...harap ensem akim je la..haha