Thursday, June 18, 2009

terima kasih yang tak terhingga....

waktu ni saya rasa cam tak percaya....tapi saya rasa bersyukur sangat dan nak tujukan ucapan terima kasih ni pada:

syafiq- 3 tahun kwn, diala sahabat lelaki yang paling rapat ngan saya. tak sangka lama dah saya dgn dia berkawan. byk dah dia tolong saya sepanjang kami berkawan.dia byk tolong saya sepanjang praktikal di penang...tak terbalas jasa nya...terima kasih kawanku...

cik ani- diala warden terbaik saya...he. byk sangat telah dia tolong, memberi semangat, kata nasihat dan macam2 lagila. dia memang best, membuatkan saya budak yang nakal ni walaupun nakal tetap ada batasnya. dia gak telah banyak memberi semangat sepanjang saya berada di penang diala yang selalu tipon. terima kasih cik ani! itu je yg mampu saya ucapkan....

ibu bapaku- makdan abah, terima kasih sebab benarkan anakmu ini pergi praktikal di penang.

cik sara- walaupun sedikit terkilan sebab tak dapat pg majlis kahwin dia tapi takpela ti saya kahwin saya jemput dia...he2. walaupun garang, tapi sebab garang diala saya jadi manusia. takut dia marah, saya buat betul2 subjek dia. takdala nak cakap baca buku sangat tap tumpuan di kelas tu. saya mmg seorang yg tak suka baca. tak tau nak balas pakai apa sbb tak terbalas. cuma ucapan terima kasih dan saya akan ingat jasa dia pai bila2.

cik umi- lecterur yg sama nama dan paling byk memarahiku tapi waktu di kelas je...kat luar kami cam member! memang best! dia byak mengajarku. dia jugala yanh menyebabkan aku yg mmg tak minat langsung dengan law bleh paham law...memang ajaib. byk sgt dia ajar saya...tak terbalas rasanya.....

dayah-rakan sebilikku kat penang...byk memberi tunjuk ajar dan tak lokek ilmu.walaupun baru kenal tapi cam dah lama je...walaupun pandai tapi tak berlagak n tak lokek ilmu.thanks dayah!

cik chelsea- diala dari dulu pai sekarang yg sentiasa menyokong n membantu saya bila perlu. dia yg pinjamkan saya buku2 tuk rujukan buat report...terima kasih kwn terbaikku!

p/s- dan pada sume yang pernag berjasa pada diriku, ku amat berterima kasih atas segala2nya......TeRiMa KaSiHHHHHHhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!

1 comment:

Anipah Ahmad said...

Terima kasih kerana memberi ucapan terima kasih. Semua hasil kejayaan adalah dari usaha keras awk. Yg lain2 lebih kepada memberi sokongan. Tahniah kerana telah menunjukkan prestasi yg cemerlang semasa praktikal di Penang terutamanya. Tahniah jugak kerana mendapat result yg gempak for final sem...4 plat...giler arrr. Tahniah!tahniah!tahniah! Adam a.k.a Umie atas kejayaan yg di capai