Thursday, June 4, 2009

oh...percutianku...~part 1~

alhamdulillah....akhirnya ku selamat pergi bercuti dan balik semula ke rumah...walaupun keadaanku amatla penat sekali tapi i try to give news about my vacation...he3. tapi sebelum saya nak cite ni...nak dimklumkan ye, masa naik ke cameron saya muntah...pening...tak sanggup lagi nak pegi...tunggula kalau cameron ada lapangan terbang baru saya pikirkan nak pergi ke tak...kalau naik selain flight, sorry i dont think so. okla saya nak citer kat sana amatla sejuk sekali ye...hotel tiada aircond tp cam kat peti ais. okla saya tkmo bebel byk sgt, just tgk jela gambar...



di ladang strawbery...



menikmati strawbery...nyum2....



di kedai teh...



teh yang telah melegakan aku dari loya dan pening...tq so much



pemandangan indah, ladang teh.



cantik kan pmandangan ni...segar je..

p/s: maafla ni je dapat saya laporkan(dah macam karam sing walia). tapi ada bahagian kedua. tak larat sangat dah ni. badan n mata da tebayangkan katil je...ok jumpa lagi...ke bintang...Zzzzzzzz

No comments: