Friday, February 6, 2009

pengakuan ikhlas ttg chenta....

peninya.........nape saya penin? sbb mak saya asal call je tanya saya da ada boyfriend ke blum coz kwn saya da nak kawin ni.... cam mana nak kawin sedangkan marka pun takda... bukan saya taknak ada boipren, pengumuman ye....saya adala pempuan yg straight...hu3. sambung blk, bukan saya taknak ada boipren tp saya blum jumpa org yg saya suka.... sume ckp saya memilih masalahnya, saya tk jatuh cinta kat mana2 lelaki lg camner nk bechenta? lgpun saya blum sedia dengan phubungan camtu....hai susahla nak terangkan. apa yg bleh saya ckp, saya tk plukan lelaki yg ensem macam adam atau lelaki yg kaya cam donald trump....tp saya plukan lelaki yg saya cinta pai akhir hayat saya dan saya pecaya tuhan da tetapkan jodoh masing2... kalau saya jumpa lelaki yg saya cinta n dia ikhlas cintakan saya, saya akan kawin....tp buat masa sekarang, takda! memang takda....hai.... dalam idup saya, saya pnah jatuh chenta sekali je tp bukan dengan adam ye tp adala dengan seseorang.... saya cintakan dia sbb kematangan dan diala lelaki ptama yg ckp....saya sukakan awak, walaupun apa keadaan sekalipun......uh tetiba jiwang plak....kalau kwn saya baca musti tegelak guling2 tk cukup tanah. tp inila pengakuan jujur dan ikhlas dr saya,,,,first time tau saya citer pasal hati dan perasaan ni. kalau tanya, samada skrg saya masih chenta pada lelaki itu.....jawapannya, yes.......fuh lega bila luahkannya. tp saya tau dan redha mungkin itu bukan jodoh saya. apa yg bleh saya ckp pai sekarang saya masih cintakan lelaki tu tp saya dgn dia da takda jodoh...apa nak buat simpan dalam hati jela. saya mungkin nampak gila2 tp bila bab cinta entahla.... saya harap ada seseorang yg muncul dalam idup saya dan saya dapat cintakan dia sepenuh hati, dan dia adalah suami saya.....amin. k la sampai di sini saja.....pada kwn2ku inila pengakuan ikhlas dariku....nak gelak, tpulangla... i da lama pendamkan...jd bila luahkan rasa lega sgt......fuh....

2 comments:

cc said...

wohhhhhh...
siapa dong???
aku ngak ada clue langsung!!!

ajuncr7 said...

wahhhh!! nak tau..nak tau jugakkk!!!

p/s: cehh..dah pndai sebut marka tu..ekekeh