Friday, February 6, 2009

kenapala ada manusia macam ni....

haiiiii......tajuk nak panas kan..... saya cuma nak meluahkan rasa tak puas hati thadap seseorang ni. entahla kan apa nak jadila dunia sekarang... saya ada sorang memberla ni kan, saya tak kisahla samada dia ada blog atau tak tp saya tetap nak tulis. saya tak pahamla apa nak jadi ngan budak ni. ada ke istilah kalau blaja atau keje je pakai tudung? ikut mazhab mana ntah. kalau budak ni pakai tudung kat luar, takdala org pertikaikan tp masalahnya kat luar rambut mengerbang macam kuntilanak tp masa keje suh buka tudung ckp tak bleh n buat drama air mata....uh sungguh memualkan. kalau ko tak pakai tudung wat cara org tak pakai tudung jgnla buat drama air mata kan....hati ini sgt panas bila memikirkannya. itu baru satu, ada lagi....alkisahnya budak sengal ni adala berkawan dengan mamat perasan macho ni. dia nak bekawan ke, bechenta ke, tak kisahla kan. tp yg membuat saya kisah adala si mamat ni tunang org....uh dala curang pastu tiap hari dating kat titanic gate dekat ngan bilik saya... bikin saya panas je.... adala saya sound tp tetap tak paham bahasa..... saya gelarkan pasangan ni pasangan tkda akal n gedik. saya tau kutuk org adala berdosa, tp manusia spt mereka mmg patut utk dikutuk....memalukan bangsa dan agama...ceh. lega rasanya dapat mengutarakan kat blog ni...biarla diorg ni femes ckit.... okla itu je saya nak coretkan..... jumpa lg di len waktu....ke bintang!

No comments: