Monday, January 19, 2009

HaDaPi DeNgAn SeNyUmAn...

hai......dah lama rasanya ku tk membuka blog ku ini. bznya alahai... hai kat penang ni macam2 pengajaran yang ku dapat tp ku hadapi dengan senyuman.... sesuaila lagu dewa dgn diriku.... hadapi dengan senyuman....hadapi dengan tenang jiwa....semua kan baik2 saja.
hari ni saya cuti....jadi dapatla pg cc....tp cc kat cni mahal giles...1 jam rm3, mahal kan? tp takpela sesekali. kat cni byk kawan baru saya dapat and adala yg ok dan ada yg tk ok. biasala mana ada yg perfect kan jd redha jela. saya cuma nak citer ada satu ari saya ngantuk sgt coz begayut dengan cik ani(saya da mention nama cik ani ni...hu3), jd bila tiba waktu keje saya ngantuk n 3 kali saya jatuh...hu3.....saya kalau da ngantuk sume saya langgar tmasuk pintu...kui2. dah lama saya tak pg pantai....tila esok ke. kat sini ada gym, saya pegi sekali itupun da penat...hua3. petang ni nak g one stop n gurney nak beli kasut keje saya. saya ada kasut tp kasut tu amatla keras n saya pakai amatla sakit jd itu salah satu penyumbang saya jatuh...lalalalala.
malam tadi saya tgk ajl(sib bek keje pagi...hu3). saya suka sgtdgn psembahan stacy. walaupun tak menang saya tetap ucapkan tahniah coz dapat wat psembahan yg mengkagumkn. tahniah gak wat husien........eh meet uncle husien coz menang juara lagu malam td. tp juara lagu malam td mmg ok....simple but hebat. k la sampai di sini saja coretan saya di kala ini. jumpa lagi di lain waktu....pe2 pun, kebintang!

No comments: