Tuesday, April 6, 2010

Hilang sudah tempat bergaduh....

tajuk entri tak boleh blahhhh...ho3.

ye, saya da hilang tempat bergaduh...seperti yang sedia maklum kawanku telah dapat kerja yang diidamkan selama ini serta dah berhijrah ke putraJAYA.....saya tumpang gembira:)

tapi biasala benda yang dah biasa kita buat tetibe tak dapat buat mmg rasa janggal...cthnya seperti bangun tido kita basuh muka dulu...tapi agak pelik kalau bangun tido terus keluar rumah...begitulah perumpamaannya.....kui3.

mmg kami selalu bergaduh...pelik bukan? kawan baik tapi selalu gaduh...how? he2...gaduh2 manja namanya tu.....saja menceriakan suasana.lalalalala. tapi saya tak kisah kalau dia cakap apa pun atau mera__.....(sambungla senirik) sbb tau men2 je. saya pun macam tu juga ganas je ngan dia. kami mengamalkan persahabatan yang sempoi dan men redah je...(ayat amat sengal)-________-

semua tanya ko tak nanges ke mie, harlina pegi putrajaya tu?.....saya senyum je. kawan saya yang jawabkan......"sepanjang aku kawan ngan dak ni mana pernah aku tengok dia nanges"....tau takpe:$.....tapi tak menangis bukan makna tak sedih, cuma perasaan gembira mengatasi kesedihan...vley?...hu3. yela kawan dapat keje yang diidamkan bukan suatu kegembiraan ke? saya sangat gembira untuk dia:) sedih cuma tak bleh spend time selalu tapi boleh jumpa lagi kan.

tapi tula seperti kata saya, benda da jadi kebiasaan susah nak jadikan dia luar biasa:) saya da biasa disuruh teman pergi beli barang kek di kluang, da biasa pegi cari makanan mengidam kawan saya tu, da biasa pegi umah dia lepak2, da biasa kena marah kalau lambat datang, da biasa bertekak2 manja, da biasa teman dia antar kek dan banyak lagila. tetibe takda orang tipon cakap, "mie, pergi beli kopok lekor kat pasar malam 2 ingget", "mie, i kebosanan ni mari berjimba?", "mie, i gian nak karaoke ni"....ho3.....

tapi saya tau lama2 saya akan biasa juge. masa berlalu akan buat saya biasa tanpa dia. tapi bila dia balik nanti boleh lagi lepak dan berjimba sama2. pesanan saya kat dia cuma, buatla kerja yang diamanahkan sebaik mungkin, dan jagala diri sebaik mungkin. walau tak jumpa selalu kita tetap takkan malu kan di antara satu sama lain dan banyak benda nak diceritakan lagi. harap dia bahagia dan happy dengan kerja dia. saya sebagai sahabat sentiasa mendoakan yang terbaik:)

sekian thank you:)

3 comments:

cc said...

ubuat mata i berair malam2 nih...sob sob sobbbb...

thnk u for being such an angel to me...i'm definitely missing u rite now =(

cc said...

ubuat mata i berair malam2 nih...sob sob sobbbb...

thnk u for being such an angel to me...i'm definitely missing u rite now =(

mimie said...

i angel yang seksi ke:$