Monday, February 1, 2010

apa perasaan???

aku yang kepenatan.......tiba2 telepon berbunyi.....:$ aku jawab......

aku~ helo sape tu?

pemanggil yang tidak diketahui~ helo, cik umi ke tu?

aku~ ye saya bercakap. ada apa ye?

pemanggil yang tidak diketahui~ cik umi, saya dari andaman #%@$#%#. nak sahkan tempahan pelamin cik umi pada 3 april 2010 confirm k! semuanya rm 3790 dengan 3 pasang baju dan make up. ada penambahan yang cik umi nak buat?

aku~....(terpaku, tak tahu nak cakap apa).....errrr...saya rasa awak salah orang ni, saya takde tempah apa-apa pun... jauh sekali nak kawin:$

pemanggil yang tidak diketahui~ memang bukan cik umi yang tempah tapi bakal suami cik umi. bayaran pendahuluan da diberi, jangan risau.

aku~ bakal suami??!!!(dengan sore yang kuat memecah gegendang telinga) awak biar betik? mana saya ada bakal suami ha! awak jangan nak mengarut ek...awak salah orang ni.

pemanggil yang tidak diketahui~ eh betulla, takkan saya nak main-main cik umi. da ada hitam putih ni. ke cik umi nak batalkan perkahwinan tapi bayaran burn la kalau macam tu.

aku~ (penin)...jap2....cam mana saya nak batalkan sebab takde perancangan pun mau kawin:$ sapekah lelaki sengal yang tempah pakej perkahwinan tu tanpa mintak izin dari saya ha????

pemanggil yang tidak diketahui: azwana alia...wakakakakakakakakakakakakakaka....mie, lu kenabeb! wakakakakakakakakakakaka......(ketawa cam hantu)

aku~ @#$^%^#%^&#$&%%

p/s: kenakan aku sempena april pul yang bakal menjelma tak ke sahdis namanya tu???? aku rasa cam nak bagi PJJ~pelempang jarak jauh je kat kawan aku tuh:@ apa perasaan agaknya????

2 comments:

cc said...

kwn ko yg mn yg pedajal ko nih haa? kah3

Fajrina said...

lawak laaaaaaaaaaaaaaaaa.........
hahhahahahaha...........
akak dah dpermainkan oleh kwn akak........hehehehehe
tp cam real ja.....
pandai ya kwn akak tu:-)