Thursday, October 22, 2009

kalau saya lelaki....

tetibe bebual dgn member eden tepikir plak kalaula aku seorang lelaki......kalau ye saya kata kalau....hu3. kalaula saya lelaki, saya akan beli sume baju kemeja PDI, Esprit dan pakai jaket.kalau t shirt saya suka tgk lelaki pakai tshirt jenama nike atau adidas....:). kalaula saya lelaki, saya nak pakai kete subaru...amik ko....hu3. kalau saya lelaki, pmainan sukan kegemaran saya of coursela bola2 api....bola sepakla. yang penting kalau saya lelaki ada 4 wanita idaman yg akan saya jadikan aweks:p (sib baikla ko bukan lelaki, kalau tak mmg dasar playboy:p).....antara wanita2 pilihanku:-




sbb comel sangat2 and dia ni very simple and funny....mmg terhiburla...untung2 kalau kawin terus pandai menari....:p



sbb sore dia amat seksi:p





pelakon korea...sbb dia ni very slumber:)




yg ni mmg cantik:)


itu kalau eden ni jadi lelakila itula pilihan2 eden:p....tapi eden kalau dibuat pilihan mmg akan pilih stacyla....coz comil, very funny dan simple. hari2 gelak je...hahahaha. tapi tu kalaula kan. tapi sekarang saya pompuan ye...WANITA....jadi pilihan hati saya ialah seperti berikut:-





sore dia mmg menggode and part mata tu mmg cair...fuh...hu3



lelaki ni very the soft spoken...saya amat suka lelaki yang soft spoken and manja cam dia....kalau nak tido dgr sore dia......peh mimpi indah je:p



yg ni serius mmg ensem....tapi byk sifat yg eden suka ttg dia ialah dia penyanyang, penyabar, mat blur, dan cam budak2 and of coz manja:)


itula 3 jejaka yg betul eden suka...kalau diberi pilihan, eden nak muka cam akim, sore cam nubhan and perangai cam adam...masalahnya boleh ke? hu2....tapi muka akim mmg cute, sore nubhan manja...and sifat adam very nice:)

p/s: ni adalah suka suki semata2.....saje berangan2....i am sowi jgn marah:p

No comments: