Sunday, November 23, 2008

kawan2ku

saya nak citer tentang kawan2 saya...saya ada ramai kawan and my friend very nice and baik dengan saya...syukur dapat kawan2 cam ni.. saya harap kami akan kawan sampai bila2. nak kew saya kenalkan kawan2 saya? aiklah saya kenalkan khas utk anada semua...(cam artis plak rasanya) ahaks... my best friend dari sekolah lg adalah-harlina laili bte.....tlupa plak...hu3 jgn mare. dia adalah kawan terbaik saya, coz di antara kami tiada rahsia and takda istilah malu2...hahahahahahaha. yg penting kawan dgn dia tak pening, dia paham saya, n saya paham dia...senang kan?. saya ada ramai kawan masa sekolah, selain harlina saya rapat dengan ajun n shela sampai sekarang. kawan dgn diaorg kalau jumpa still happening... bilala kawan2 saya nak kawin... tak sabar rasanya, nak duduk sebelah diorg masa kawin nanti(mana tau dapat makan bedamai sekali)....hahahahahaha... kalu tak jemput, i akan wat ptunjukan bunga api cam kat klcc...jemput tau kawan2ku

1 comment:

ajuncr7 said...

huhu...ye kawan ku..:,(